پرتو بلاگ

جدید ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور

جدید ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور

به گزارش پرتوبلاگ، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیشتر از ۶۲۰ هزار داوطلب جهت شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اطلاع داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا کریمیان ضمن اشاره به این که ثبت نام از ۱۵ فروردین ماه شروع شده است، اظهار داشت: تابحال بیشتر از ۶۲۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه می توانند نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبانی هم که قبلاً ثبت نام خویش را تکمیل کرده اند در صورت تمایل می توانند تا این تاریخ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: سعی شده است علاوه بر انتشار دفترچه راهنما اهم اطلاعات در مورد مراحل ثبت نام از راه اینفوگرافیک و موشن گرافیک هم در اختیار داوطلبان قرار گیرد.
وی ادامه داد: یکی از مراحل ثبت نام اینست که داوطلبان باید پیش از ثبت نام با رفتن به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تأیید هویت و دریافت کد ۱۹ رقمی از سامانه اقدام نمایند.
دکتر کریمیان تصریح کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ایام چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی » برگزار می شود.




منبع:

1402/01/23
12:23:17
5.0 / 5
379
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog