پرتو بلاگ

اعلام نتایج آزمون دکتری

اعلام نتایج آزمون دکتری

پرتوبلاگ: رییس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج اولیه و اعلام زمان انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1402 آگاهی داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس با بیان این خبر اظهار داشت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دوره دکتری «Ph.D» روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ بوسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل مشاهده می باشد و داوطلبان با بهره گیری از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همین طور شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد: داوطلبانی که برمبنای مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی شده اند باید از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی خود تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود باتوجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده اند، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام نمایند.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور خطاب به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، سفارش کرد: این دسته از داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و اطلاعیه های در رابطه با آن اقدام نموده، سپس کدرشته محل های مورد علاقه خودرا از کدرشته محل های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و بعد از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام نمایند ضمن این که دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.
دکتر پورعباس همین طور در مورد داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده و مشتاق انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، نیز اظهار داشت: این داوطلبان باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و برمبنای اطلاعیه های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.
رییس سازمان سنجش آموزش کشور در آخر اشاره کرد: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب بمنظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و... در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بوسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.




منبع:

1402/01/28
11:45:58
5.0 / 5
369
تگهای خبر: پژوهش , تحقیقات , دانشگاه , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog