پرتو بلاگ

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دکتری

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دکتری

پرتوبلاگ: مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1402 امشب پایان می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، برمبنای آخرین آمار اعلام شده از طرف سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۷۵ هزار داوطلب برای ورود به دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب رشته کرده اند و این تعداد بغیر از تعداد داوطلبان مشتاق انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی است.
لازم است سایر داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه اصلاحات این دفترچه که در درگاه اطلاع رسانی سازمان انتشار یافته است هر چه سریعتر نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.
همین طور آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۷ اردیبهشت، نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود باتوجه به اطلاعیه های صادر شده اقدام نمایند.
اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب بمنظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و... در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بوسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون)، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت حضوری صورت خواهد گرفت.
دانشگاهها و مؤسسات مجری مقطع دکتری چگونگی تشکیل پرونده داوطلبان، زمان و مکان برگزاری آزمون، نحوه مصاحبه علمی یا برگزاری آزمون تخصصی را بوسیله درگاه اطلاع رسانی خود به داوطلبان اعلام خواهند نمود.
در صورت نیاز و همین طور تشخیص مؤسسه در خصوص برگزاری آزمون تخصصی، مواد آزمون و ضرایب امتحانی بوسیله درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموز عالی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در مؤسسه برای هر داوطلب فقط یک دفعه به انجام می رسد و عدم مراجعه داوطلبان در مرحله دوم آزمون، به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) برای آن دسته از داوطلبان که در این مرحله شرکت ننموده اند، امکانپذیر نخواهدبود.



1402/02/09
10:05:48
5.0 / 5
338
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog