پرتو بلاگ

آغاز نام نویسی داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی

آغاز نام نویسی داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی

به گزارش پرتوبلاگ، دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی از میان طلاب شیعه و اهل سنت از راه آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ دانشجو می پذیرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی بر مبنای مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از میان طلاب حوزه های علمیه شیعه و مدارس علوم دینی اهل سنت از راه آزمون اختصاصی در سال تحصیلی ۴۰۳ -۴۰۲ در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.
بنا بر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی آزمون اختصاصی پذیرش طلاب دانشگاه در ۱۶ رشته محل، ۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در شهر های تهران، بندرعباس، زاهدان، سنندج و گنبد کاووس برگزار می شود. مهلت ثبت نام: علاقه مندان می توانند از ۱ لغایت ۳۱ خرداد ماه با رفتن به سایت آزمون به نشانی www.reg.mazaheb.ac.ir و با مطالعه دقیق دفترچه آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
زمان برگزاری این آزمون ۹ شهریور ۱۴۰۲ است که رشته محل های آزمون پذیرش اختصاصی طلاب دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح زیر است:
مقطع کارشناسی: رشته های فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی، فقه و حقوق حنفی، علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات عربی، فلسفه و عرفان اسلامی
مقطع کارشناسی ارشد: رشته های فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، تاریخ اسلام، فلسفه و کلام اسلامی، علوم قرآن و حدیث، ادیان ابراهیمی و عرفان اسلامی
مقطع دکتری: فقه و مبانی حقوق اسلامی، تاریخ اسلام، علوم قرآن و حدیث
علاقه مندان کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون پذیرش اختصاصی طلاب دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی می توانند به پیوند زیر رجوع کنند:
http: //reg.mazaheb.ac.ir






منبع:

1402/03/07
11:06:19
5.0 / 5
274
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog