پرتو بلاگ

امروز آخرین فرصت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

امروز آخرین فرصت ثبت نام مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش پرتوبلاگ، مهلت ثبت نام از داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی امروز چهارشنبه۱۰ خرداد تمام می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا آخر وقت امروز دهم خرداد فرصت دارند جهت شرکت در مصاحبه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی http: //azmoon.org رجوع و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیانی که حداقل در یک رشته محل حدنصاب نمره علمی لازم برای مصاحبه را کسب کرده اند، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در مصاحبه، باید ۳۱ خرداد با رجوع مجدد به کارنامه، نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ اقدام کنند؛ چون که در صورت عدم تکمیل فرم مربوطه، از گزینش نهایی حذف خواهند شد.
داوطلبانی که علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی، در سایر دانشگاه ها حدنصاب علمی لازم برای مصاحبه را کسب کرده و فرم صلاحیت عمومی تکمیل کرده اند، نیازی به تکمیل مجدد این فرم نخواهند داشت.
مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۲ به صورت "حضوری" و متمرکز در تهران برگزار می شود و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری، اواسط تیرماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.




منبع:

1402/03/11
12:55:44
5.0 / 5
259
تگهای خبر: دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog