پرتو بلاگ

امروز، پایان فرصت ثبت نام مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

امروز، پایان فرصت ثبت نام مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد

پرتوبلاگ: مهلت ثبت نام داوطلبان مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی امروز تمام می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، فرصت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی ویژه استعداد درخشان در دانشگاه آزاد اسلامی که از روز یکشنبه ۷ خرداد شروع شده و امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه تمام می شود. داوطلبان تا پایان امروز فرصت دارند با مراجعه به مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به پروسه ثبت نام اقدام نمایند.
مصاحبه علمی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان امسال بصورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار می شود و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری اواسط تیرماه اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبانی که واجد شرایط در مرحله مصاحبه بدون آزمون دکتری تخصصی شده اند لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب رشته یا رشته های مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علمی اقدام نمایند.
فرم مربوط به سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان بوسیله سامانه قابل دریافت بوده و متقاضیان ثبت نام لازم است فرم مذکور را از سامانه دریافت و نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند. داوطلبان لازم است فرم مربوطه را به همراه سایر سوابق علمی پژوهشی خود در قالب یک فایل (با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت) آماده و در زمان ثبت نام در سامانه در محل مربوطه بارگذاری کنند.
داوطلبان امکان بارگذاری تنها یک فایل pdf را خواهند داشت و در صورتیکه داوطلب بیش از یک فایل را بارگذاری کند، آخرین فایل بارگذاری شده به عنوان سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی فرد در نظر گرفته خواهد شد. پس داوطلبان تنها در صورت نیاز به اصلاح فایل بارگذاری شده، می توانند مجدداً تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه نسبت به بارگزاری فایل جدید مستندات تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی خود اقدام نمایند.
امکان انتخاب رشته/ گرایش بمنظور ثبت نام در مصاحبه علمی و پرداخت وجه مصاحبه تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که فایل سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی توسط متقاضی در سامانه بارگذاری شده باشد.
داوطلبان لازم است بعد از پرداخت وجه مصاحبه و ثبت نام در رشته (رشته های) مورد نظر خود رسید ثبت نام را از منوی سمت راست از سامانه دریافت و تا زمان دریافت برگه ورود به جلسه مجازی مصاحبه نزد خود حفظ کنند.
بعد از پرداخت وجه و ثبت نام بمنظور شرکت در مصاحبه امکان لغو ثبت نام و عودت وجه تحت هیچ شرایطی وجود ندارد، اما داوطلبانی که در بیش از یک رشته دعوت به مصاحبه شده اند می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به سامانه نسبت به پرداخت وجه و ثبت نام در رشته های مجاز خود اقدام نمایند.




منبع:

1402/03/18
14:31:49
5.0 / 5
283
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog