پرتو بلاگ

آغاز مرحله دوم تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی

آغاز مرحله دوم تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری تخصصی

به گزارش پرتوبلاگ، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه مرحله دوم تکمیل ظرفیت پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی از بامداد امروز شروع شده، اظهار داشت: تلاش می نماییم نتایج مرحله دوم تکمیل ظرفیت را تا پایان آذرماه اعلام نماییم.


محمدمهدی نوروزشمسی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با مرحله دوم تکمیل ظرفیت پنجمین دوره آزمون دستیاری تخصصی اظهار داشت: فرصت انتخاب رشته محل از ساعت ۱۰ بامداد امروز، سه شنبه ۱۴ آذر شروع شده و تا ساعت ۱۰ بامداد روز شنبه، ۱۸ آذر ماه ادامه دارد.
وی افزود: افرادی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل شده اند یا به هر علتی موفق به انجام انتخاب رشته محل نشده اند، می توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به انتخاب رشته محل اقدام نمایند.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: داوطلبان با عنایت به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند. داوطلبان در فرم انتخاب رشته محل خود قادر هستند تنها رشته محل هایی را مشاهده کنند که نمره حد نصاب لازم آنها را کسب کرده باشند. کسب حد نصاب لازم در هر رشته محل به منزله پذیرش نهایی نیست و پذیرش نهایی برپایه قوانین و مقررات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل است.
نوروزشمسی در رابطه با زمان اعلام نتایج اظهار داشت: تلاش می نماییم نتایج مرحله دوم تکمیل ظرفیت پنجاهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی را تا پایان ماه جاری به اطلاع داوطلبان برسانیم.



1402/09/17
18:04:45
5.0 / 5
253
تگهای خبر: پزشكی
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog