پرتو بلاگ

ثبت نام آزمون رشته های علوم پزشکی متوقف گردید

ثبت نام آزمون رشته های علوم پزشکی متوقف گردید

به گزارش پرتوبلاگ، ثبت نام آزمون رشته های علوم پزشکی سال ۱۴۰۳ که از روز گذشته شروع شده بود به علت اشتباه در درج ظرفیت ها در دفترچه راهنمای ثبت نام متوقف گردید.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد؛ دلیل این که در جدول شماره ۸ دفترچه راهنمای ثبت نام ظرفیت پذیرش بعضی از رشته محل ها، جابجا درج شده بنابراین دفترچه مذکور بعد از تصحیح باردیگر در سامانه به روز رسانی خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت آمده است؛ بر این اساس ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ غیر فعال شده و از ثبت نام از ساعت ۱۴ چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ فعال می شود. ازاین رو زمان ثبت نام هم تا ساعت ۸ بامداد ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تمدید می شود.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۳، مراتب از راه همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر مبنای برنامه ریزی های انجام شده از جانب مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار بود ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی از روز یکشنبه ۸ بهمن ماه آغاز شود که این مهلت به روز گذشته دوشنبه نهم بهمن موکل شد.

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی فرصت داشتند تا روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه جاری فرصت دارند با رفتن به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

تقویم آزمون های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۳ مبین اینست آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی در ایام ۱۰ و ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می گردد.

منابع آزمون به همراه سایر ضوابط و اطلاعات تکمیلی در زمان ثبت نام از جانب مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و داوطلبان متقاضی ملزم هستند جهت اطلاع از آخرین تغییرات، هر هفته سامانه مرکز سنجش را ملاحظه کنند.

همچنین مدارک مورد پذیرش، دروس امتحانی و ضرایب در ارتباط با رشته های آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.





منبع:

1402/11/11
12:51:16
5.0 / 5
258
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , درمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog