پرتو بلاگ

تازه ترین آمار توزیع کارت دو آزمون ارشد و دکتری

تازه ترین آمار توزیع کارت دو آزمون ارشد و دکتری

به گزارش پرتوبلاگ، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: تابحال بیشتر از ۳۱۹ هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و ۱۱۳هزار نفر از داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی ۱۴۰۳ کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کرده اند.


علیرضا کریمیان در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این خبر اظهار نمود: کارت شرکت در آزمون های ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری (نیمه متمرکز) «Ph.D» سال ۱۴۰۳ از ۳۰ بهمن ماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: تا کنون بیشتر از ۳۱۹ هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و ۱۱۳ هزار نفر از داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی ۱۴۰۳ کارت ورود به جلسه آزمون دریافت کرده اند.
مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: لازم است داوطلبان هرچه زودتر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و درصورت نیاز برای رفع نقص کارت با عنایت به مفاد اطلاعیه های دریافت کارت اقدام نمایند.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در بامداد و بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفندماه سالجاری و آزمون مقطع دکتری (نیمه متمرکز) «Ph.D» سال ۱۴۰۳ بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفندماه بر مبنای اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در این آزمون ها برگزار می شود.
جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همینطور اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و عرضه آن الزامی است.
آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم هم بوده اند، هم باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خویش را هم دریافت و پرینت کنند و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت رجوع کنند. زمان برگزاری آزمون رشته های شناور بعدازظهر روز جمعه، ۴ اسفند ماه است.
لازم است داوطلبان گرامی برای اطلاع از جزئیات دریافت کارت و برگزاری آزمون، اطلاعیه های انتشار یافته در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.




منبع:

1402/12/03
13:53:59
5.0 / 5
267
تگهای خبر: اطلاعات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog