پرتو بلاگ
مقیمی خبر داد

برگزاری جشن 90 سالگی دانشگاه تهران در خرداد ماه

برگزاری جشن 90 سالگی دانشگاه تهران در خرداد ماه

به گزارش پرتوبلاگ، رئیس دانشگاه تهران از مصوبه شورای معین شورایعالی انقلاب فرهنگی برای منضم کردن سابقه ۹۰ ساله دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: این جشن خرداد ماه برگزار می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سید محمد مقیمی در نشست رمضانی تعدادی از رؤسای ادوار دانشگاه تهران و هیأت رئیسه دانشگاه که در دفتر رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن اشاره به قرارگیری در آستانه ۹۰ سالگی دانشگاه، اظهار داشت: در خرداد ماه که مصادف با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران است پیشبینی شده است که رؤسای ادوار دانشگاه تهران در جایگاه ویژه ای در کنار هم در جشن ۹۰ سالگی حضور پیدا کنند و از خانواده روسایی که درگذشته اند هم به صورت ویژه دعوت خواهد شد.
رئیس دانشگاه تهران از مصوبه شورای معین شورایعالی انقلاب فرهنگی برای منضم نمودن سابقه ۹۰ ساله دانشگاه تهران با قدمت بیشتر از ۱۷ قرن آموزش عالی در ایران و برگزاری بزرگداشت ۱۷۵۷ سال قدمت آموز عالی در ایران بعنوان یک فخر ملی اطلاع داد و اظهار داشت: این بزرگداشت در خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران افتتاح می گردد و در طول سال ۱۴۰۳ در چارچوب ویژه برنامه هایی ادامه پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه موفقیت های دانشگاه تهران نتیجه تلاشهای اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان و دانش آموختگان در همه ادوار مدیریتی است، اضافه کرد: دانشگاه تهران سرمایه بسیار ارزشمندی است که ذره ذره با تلاش همه اعضای آن جمع شده و محصول زحمات بزرگانی است که در طول تاریخ دانشگاه تهران جانفشانی کرده اند و نسبت به این خانواده بزرگ عرق دارند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، رئیس این دانشگاه تصریح کرد: بر مبنای نظریه های مدیریتی، سازمان های موفق وقتی به دوران بلوغ خود می رسند، به جهت اینکه در اوج بمانند نیازمند نوآوری هستند و اگر از نوآوری در اهداف، ساختار و سبک مدیریتی در آنها غفلت شود، به سمت میرایی و سکون می روند و به تدریج جایگاهی که در اوج دارند را از دست می دهند. بنابراین دانشگاه تهران با مجموعه اقداماتی همچون ایجاد دانشکده های میان رشته ای، چابک سازی ساختار و همینطور ترسیم افق بر مبنای تحقق مؤلفه های دانشگاه کارآفرین، در صدد تحقق این نوآوری برآمده است.




منبع:

1403/01/24
17:43:57
5.0 / 5
239
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog