پرتو بلاگ

تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل زده

تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل زده

به گزارش پرتوبلاگ، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، ویژه داوطلبان سیل زده شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی را شرح داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، علیرضا کریمیان ضمن اشاره به مشکلات برخی از داوطلبان گروههای آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در بامداد روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه به علت وقوع سیل در منطقه شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با استانداری خراسان جنوبی و مسؤلان شهرستان زیرکوه کلیه پیشبینی های لازم برای برگزاری آزمون مجدد صورت گرفته است و آزمون مذکور در بامداد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه فقط در همان حوزه امتحانی قبلی یعنی شهرستان زیرکوه با شرایط و ضوابط آزمون اصلی برگزار می گردد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که همه داوطلبان گروههای آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی شهرستان زیرکوه شامل حاضر یا غایب می توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند، اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون سراسری ۶ اردیبهشت ماه در گروههای آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی شرکت کرده اند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان باطل شده و نتیجه آزمون مجدد مورخ ۲۱ اردیبهشت ماه ملاک اعلام نتیجه قرار می گیرد.
مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد داوطلبان آزمون مجدد ویژه داوطلبان سیل زده استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در مجموع ۴۶۵ نفر جهت شرکت در این آزمون داوطلب شده اند از این تعداد سه نفر داوطلب گروه علوم ریاضی و فنی و ۴۶۲ نفر داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی هستند.
کریمیان در انتها خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون مذکور از روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸: ۰۰ بامداد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه سالجاری آغاز خواهد شد. لازم است داوطلبان هرچه زودتر نسبت به مشاهده و پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون خود اقدام نمایند و یک ساعت پیش از شروع فرآیند آزمون در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.
پایان پیام


1403/02/20
13:19:31
5.0 / 5
239
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog