پرتو بلاگ
قائم مقام دبیركل اتحادیه دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی كشور در گفت وگو با پرتوبلاگ:

برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

برگزاری نوزدهمین مجمع عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور

به گزارش پرتوبلاگ، قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی کشور اظهار داشت: نوزدهمین مجمع عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی در دانشگاه غیردولتی خاتم برگزار می گردد.


غلامرضا بلالی، قائم مقام دبیرکل اتحادیه دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی کشور در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مجمع عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اظهار نمود: نوزدهمین مجمع عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی در دانشگاه غیردولتی خاتم برگزار می شود، در این دوره از مجمع محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات فناوری، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورایعالی انقلاب و معاون آموزش وزارت علوم به همراه مدیران حوزه آموزش و اساتید حوزه دانشگاهی شرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در این مجمع نقش دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی در آموزش عالی بررسی خواهد شد و در مورد فرصت ها و تهدیدها در آموزش عالی بحث و گو خواهد شد و راهکارهای موجود مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
به قول وی؛ نوزدهمین مجمع عمومی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور شامل دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در دانشگاه غیردولتی خاتم برگزار می شود.




منبع:

1403/02/21
14:57:15
5.0 / 5
220
تگهای خبر: تحقیقات , دانشگاه , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog