پرتو بلاگ

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دكتری دانشگاه آزاد

آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دكتری دانشگاه آزاد

پرتوبلاگ: پروسه انتخاب رشته دوره دكتری تخصصی سال نود و نه دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی كه در آزمون سراسری دوره دكتری تخصصی سازمان سنجش آموزش كشور شركت كرده اند، از ساعت 22 امشب 3 شهریور ماه آغاز و تا ساعت بیست و چهار روز دوشنبه 10 شهریور ماه ادامه دارد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر این اساس، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر طبق کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 80 رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی بوسیله سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی مبادرت به ورود به سامانه کرده و بعد از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایند.




منبع:

1399/06/04
18:57:38
5.0 / 5
1027
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog