پرتو بلاگ
وحیدی:

كمیسیون آموزش عملكرد سازمان سنجش در برگزاری كنكور را ارزیابی می نماید

كمیسیون آموزش عملكرد سازمان سنجش در برگزاری كنكور را ارزیابی می نماید

پرتوبلاگ: نایب رییس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت كه كمیسیون آموزش پس از تعطیلات مجلس در جلسه ای به بررسی عملكرد سازمان سنجش در برگزاری كنكور سراسری می پردازد.


محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: نمایندگان مجلس برمبنای ماموریت رئیس مجلس برای نظارت بر روند برگزاری آزمون سراسری و رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی حاضر شدند که طبق گزارشات رسیده پروتکل ها حدودا در بیشتر حوزه ها رعایت شده اند.
وی در توضیح مشاهدات خود اظهار داشت: بنده در حوزه های امتحانی شهرستان بجنورد حضور پیدا کردم، فاصله بین صندلی های داوطلبان بیش از دو متر رعایت شده بود و گاهی محل امتحان در سالن های ورزشی با سقف بلند بود. در ورودی محل آزمون هم ماسک و مواد ضدعفونی کننده و آب معدنی به صورت بسته های جداگانه توزیع شد، همین طور تب هر داوطلب چک می شد و سیستم تهویه هوا وجود داشت.
نماینده بجنورد تصریح کرد: بنده چند سال در استان خراسان شمالی بعنوان مسئول برگزاری کنکور فعالیت می کردم، پس باتوجه به تجربه ام می توانم بگویم که پروتکل ها به خوبی رعایت شد. از همکارانم در چند استان دیگر هم شرایط را ارزیابی کردم که همه حکایت از رعایت پروتکل های بهداشتی بود.
وحیدی افزود: گزارش نظارتی خودرا به دفتر رئیس مجلس ارائه کردم و فرمی هم در همان محل آزمون پر شد. در نهایت هم کمیسیون آموزش مقرر است در جلسه ای عملکرد سازمان سنجش در برگزاری کنکور سراسری را مورد ارزیابی قرار دهند.




منبع:

1399/06/06
13:27:29
5.0 / 5
1233
تگهای خبر: تحقیقات , سازمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog