پرتو بلاگ

كنگره رویان هم مجازی شد

كنگره رویان هم مجازی شد

بیست و یكمین كنگره بین المللی رویان از 12 تا 16 شهریور به صورت آنلاین انجام می شود.



دکتر روح اله فتحی دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره رویان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: کنگره بین المللی رویان بعنوان یکی از کنگره های مورد تایید در سطح دنیا تا کنون ۲۰ دوره خودرا به صورت حضوری برگزار کرده است.
وی اضافه کرد: باتوجه به شیوع اپیدمی کرونا تصمیم بر آن شد تا بیست و یکمین کنگره بین المللی رویان را به صورت آنلاین در محل پژوهشگاه رویان برگزار نماییم.
فتحی با اعلان اینکه این دوره از کنگره در ایام ۱۲ تا ۱۶ شهریور برگزار می شود، بیان کرد: در این دوره از جشنواره ۳ برنامه شامل بیست و یکمین کنگره پزشکی تولید مثل، چهاردهمین کنگره سلول بنیادی و سیزدهمین سمینار پرستاری و مامایی می شود که دو برنامه اول به زبان انگلیسی و سیمنار مامایی به صورت فارسی خواهد بود.
وی اشاره کرد: یکی از خاصیتهای این دوره از کنگره رویان این است که بااینکه به صورت آنلاین برگزار می گردد ولی اساتید خارجی زیادی بعنوان سخنران در برنامه حضور دارند. همین طور حدودا حدود ۵۰ درصد سخنرانان خارجی از امریکا، انگلیس، استرالیا، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، سوئیس، اندونزی، سنگاپور، فنلاند و چین هستند.
وی با اعلان اینکه در بخش اول سخنرانی علمی کنگره رویان، ۴سخنران کلیدی خواهیم داشت، بیان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع کرونا در دنیا این دوره از کنگره رویان به بحث کرونا متعلق می باشد.
دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره رویان اشاره کرد: سخنرانی های کلیدی توسط متخصص بنام و پیشکسوت درمان و ناباروری مردان، متخصص پزشکی بازساختی-سرطان و ویروس کرونا، معاون آموزش وزیر بهداشت با موضوع اپیدمیولوژی کرونا در ایران و رئیس انجمن جهانی «اسپایر» انجام می شود.
وی با اشاره به یکی دیگر از خاصیت های این کنگره اظهار داشت: تا این لحظه ۷۴ سخنران خواهیم داشت که ۲۲ سخنران خارجی و ۵۲ نفر از دانشگاهها و مراکز علمی ایران هستند؛ همین طور فراخوان این دوره از کنگره که در دوهفته منجر به دریافت ۱۷۰ مقاله بوده که مقرر است ۴ نفر پس از داوری در انتهای کنگره مورد تقدیر قرار بگیرند.
فتحی اظهار داشت: قبل از اینها چندین ماه فراخوان برای کنگره داشتیم که همین تعداد مقاله دریافت می شد ولی امسال طی دو هفته ۱۷۰ مقاله دریافت کردیم.

1399/06/08
01:19:16
5.0 / 5
1111
تگهای خبر: آنلاین , پزشكی , پژوهش , جهان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog