پرتو بلاگ

زمان انتخاب رشته آزمون دكتری دانشگاه آزاد تمدید گردید

زمان انتخاب رشته آزمون دكتری دانشگاه آزاد تمدید گردید

مهلت انتخاب رشته های دانشگاه آزاد برای داوطلبانی كه در آزمون سراسری دوره دكتری تخصصی سازمان سنجش آموزش كشور پذیرفته شده اند،  تا ساعت ۲۴ امشب سه شنبه ۱۱ شهریورماه تمدید شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر مبنای اعلام مرکز سنجش، پذیرش وفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برپایه کارنامه صادره از جانب سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان همینطور لازم است با رفتن به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از راه سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند.
شایان ذکر است این زمان آخرین مهلت انتخاب رشته می باشد و سفارش می گردد داوطلبان در صورت تمایل سریعتر نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، پیش از این ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۰ شهریورماه بعنوان آخرین فرصت انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دکتری اعلام شده بود.




منبع:

1399/06/12
08:30:37
5.0 / 5
923
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog