پرتو بلاگ
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی كاربردی:

دانشگاه علمی كاربردی از سمت كمیت به كیفیت سوق پیدا كرده است

دانشگاه علمی كاربردی از سمت كمیت به كیفیت سوق پیدا كرده است

به گزارش پرتوبلاگ كرمان معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی كاربردی با اشاره به اینكه در دنیای فعلی كیفیت حرف اول را می زند اظهار نمود: دانشگاه جامع علمی كاربردی هم به دنبال افزایش كیفیت است كه در این راستا تعداد مراكز دانشگاهی را نصف كرده و الان ۶۳۲ مركز با كیفیت در سطح كشور در حال فعالیت هستند و از طرفی هم در دو سال گذشته به پالایش اساتید این دانشگاه پرداختیم و در این راستا هم در ایام آینده فراخون جذب مدرس در این دانشگاه را اعلام خواهیم كرد.


دکتر "مختار جلالی جواران" بامداد امروز ۱۵ شهریورماه در آیین شروع سال تحصیلی جدید مراکز آموزش عالی علمی کاربردی در کرمان ضمن تبریک آغاز جهاد علم و آموزش اظهار داشت: قسم بزرگ قرآن «نون و القلم» است که نشان از توجه ویژه دین مبین اسلام به مبحث علم و آموزش است و خیلی خوشحال هستیم که خداوند توفیق داده است در حوزه علم و دانش و آموزش فعالیت نماییم.
وی با تشریح وجود ۴ نسل دانشگاهی در دنیا اظهار نمود: اغلب دانشگاه های کشور و دنیا، دانشگاه های نسل اول و دوم (آموزشی و پژوهشی) و دانشگاه هایی از نوع نسل سوم (کارآفرین) در سطح دنیا بسیار کم است که در این راستا و بعنوان حلقه مفقوده تبدیل علم و دانش به مهارت، دانشگاه علمی کاربردی در کشور تاسیس و افتتاح شد.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه دنیا به سمت دانشگاه های نسل سوم در حال سوق پیدا کردن است اظهار نمود: دانشگاه علمی و کاربردی در طول ۲۰ سال گذشته، فرازها و فرودهای زیادی داشته است اما خوشبختانه با حضور دکتر امید (رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی)، امید جدیدی در این دانشگاه بوجود آمد و دانشگاه در این دوره مدیریت از سمت کمیت به کیفیت سوق پیدا کرد.
جلالی جواران با تاکید بر اینکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی به دنبال ایجاد تعادل هستیم اظهار نمود: دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که در کنار دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور به مبحث مهارت می پردازد به صورتی که در این دانشگاه ۶۰ درصد واحدها به صورت عملی و ۴۰ درصد به صورت نظریه و نظری می باشد.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به شیوع کرونا و تأثیر آن بر آموزش اشاره نمود و اظهار داشت: معتقدم تا زمانی که زور کرونا بالای سرمان نبود از استعدادهایمان استفاده نمی کردیم به صورتی که در این دانشگاه در زمینه فضای مجازی و برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین صفر بودیم اما از دوم اسفندماه که فرآیندهای کلاس های مجازی در این دانشگاه آغاز و تا آخر سال تحصیلی گذشته ۱۲۰ هزار کلاس آنلاین در سطح کشور در این دانشگاه برگزار گردید.
وی با تاکید بر اینکه این میهمان ناخوانده به این زودی ها از کشور نخواهد رفت ازاین رو باید برای ترم جاری و ترم های آتی برنامه داشته باشیم اضافه کرد: باید بگونه ای برنامه ریزی صورت گیرد که به آموزش ها صدمه ای وارد نشود.
جلالی جواران با اشاره به اینکه در دنیای فعلی کیفیت حرف اول را می زند اظهار نمود: دانشگاه جامع علمی کاربردی هم به دنبال افزایش کیفیت است که در این راستا تعداد مراکز دانشگاهی را نصف کرده و الان ۶۳۲ مرکز با کیفیت در سطح کشور در حال فعالیت هستند و از طرفی هم در دو سال گذشته به پالایش اساتید این دانشگاه پرداختیم و در این راستا هم در ایام آینده فراخون جذب مدرس در این دانشگاه را اعلام خواهیم کرد.



1399/06/15
23:04:47
5.0 / 5
1065
تگهای خبر: آنلاین , پژوهش , دانشگاه , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog