پرتو بلاگ

اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه دكتری دانشگاه آزاد

اعلام جزئیات برگزاری مصاحبه دكتری دانشگاه آزاد

رئیس مركز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات روند برگزاری مصاحبه دكتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلان اینکه باتوجه به شرایط خاص انتشار ویروس کرونا، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی امسال به صورت مجازی برگزار می شود، اظهار داشت: مصاحبه این دوره از آزمون طبق زمان بندی انجام شده، از امروز (۵ مهرماه) تا روز چهارشنبه (۱۶ مهرماه) ادامه خواهد داشت.
وی اشاره کرد: تمامی داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۹ که در موعد مقرر جهت شرکت در مصاحبه ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه http: //www.azmoon.org نسبت به دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه اقدام نمایند.
دکتر طهماسب کاظمی با اعلان اینکه داوطلبان فقط می توانستند بر طبق محل اقامت خود، یکی از واحدهای دانشگاهی که در سامانه ارائه شده را بعنوان حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی انتخاب و ثبت کنند، گفت: داوطلبان با حضور در واحدهای دانشگاهی، در اتاقی مخصوص و با بهره گیری از کامپیوتری که در اختیار آنها قرار می گیرد، مصاحبه را به صورت مجازی انجام خواهند داد.
وی با اعلان اینکه مصاحبه های دکتری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ صورت خواهد گرفت، اشاره کرد: داوطلبان بعد از ورود به واحد دانشگاهی که برای مصاحبه انتخاب نموده اند، ابتدا احراز هویت شده، سپس به اتاق مصاحبه راهنمایی می شوند و روند مصاحبه صورت خواهد گرفت. بطور متوسط ۲۰ دقیقه برای هر مصاحبه در نظر گرفته شده است، اما تشخیص زمان مصاحبه برعهده اساتید مصاحبه کننده خواهد بود.
رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد: بمنظور برگزاری هرچه بهتر و باکیفیت تر مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، یک ستاد کشوری در مرکز سنجش، پذیرش و فارغالتحصیلی دانشگاه شکل گرفته است. این ستاد تمامی امور مربوط به برگزاری مصاحبه ها را مدیریت می کند.
وی ادامه داد: همین طور در همین راستا یک ستاد استانی و ستاد واحدی در استانها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته که در تمامی این ستادها رئیس واحد، معاون اجرایی، مسئول حراست، مسئول هماهنگی اساتید، مسئول هماهنگی داوطلبان و... حضور دارند و به صورت شبانه روزی برای ارتقای کیفیت برگزاری مصاحبه ها تلاش می کنند.
دکتر طهماسب کاظمی با اعلان اینکه در مصاحبه های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۳۵۰۰ نفر از اساتید برجسته حضور دارند، اظهار داشت: این اساتید به صورت مجازی در مصاحبه ها حضور خواهند داشت تا در شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا، ارتباطات چهره به چهره به حداقل برسد.
وی افزود: مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان ناظر و ارزیاب، بمنظور برگزاری باکیفیت مصاحبه های دکتری، در تمامی واحدهای دانشگاهی حضور دارند و در صورت وجود هرگونه اختلال و مشکل سریعاً به سازمان گزارش خواهد شد.
رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه این دانشگاه توانسته با بهره گیری از بهترین زیرساخت های کشور، امکانات خوبی برای برگزاری مصاحبه های دکتری در نظر گیرد، اظهار داشت: امیدوارم زیرساخت های اینترنتی کشور بدون اختلال و کندی، پاسخگوی برگزاری مجازی مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باشد، البته داوطلبان هیچ گونه نگرانی از بابت قطع ارتباط با استاد مصاحبه کننده نداشته باشند، چونکه بعد از قطع ارتباط، در صورت تشخیص اساتید، در زمان تعیین شده می توانند باردیگر وارد سیستم شده و مصاحبه خودرا ادامه دهند. اساتید دراین زمینه همکاری لازم را با داوطلبان خواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه داوطلبان مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی باید با همراه داشتن برگه ورود به جلسه و اسناد هویتی (کارت ملی و یا شناسنامه)، در زمان مقرر طبق جدول زمان بندی و نیم ساعت پیش از شروع مصاحبه، در واحدهای دانشگاهی حضور داشته باشند، اشاره کرد: داوطلبان تمام پروتکل های بهداشتی را با نهایت دقت رعایت نمایند، چونکه قشر فرهیخته نماد پایبندی به این اصول و قواعد است.
دکتر طهماسب کاظمی با اعلان اینکه مقرر شده واحدهای دانشگاهی شرایط لازم برای ضدعفونی کردن محیط و رعایت پروتکل های بهداشتی را فراهم آورند، اظهار داشت: همراه داشتن اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و... در زمان حضور در محل مصاحبه الزامی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، او در آخر با قدردانی از زحمات تمامی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، تاکید کرد: مجموعه دانشگاه و ازجمله اساتید، برای فراهم آوردن زیرساخت و امکانات لازم، به صورت شبانه روزی تلاش می کند که شایسته تقدیر است.



1399/07/05
23:56:54
5.0 / 5
984
تگهای خبر: اینترنت , دانشگاه , سازمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog