پرتو بلاگ

اعلام جزئیات استخدام در ایران خودرو

اعلام جزئیات استخدام در ایران خودرو

پرتوبلاگ: متقاضیان جذب نیرو در شركت صنعتی ایران خودرو از فردا 8 آبان ماه سال جاری می توانند جهت شركت در آزمون استخدامی این شركت به سایت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه كنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ جزییات ثبت نام آزمون استخدامی جذب متقاضیان بومی واجد شرایط دو استان تهران و البرز برای استخدام به صورت قراردادی در سال ۱۳۹۹ شرکت ایران خودرو بوسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور بعنوان متولی برگزاری آزمون های استخدامی کشور اعلام گردید.
بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو در سال جهش تولید و بمنظور تقویت توان علمی و مهارتی خود در نظر دارد مجموعا تعداد ۴۰۰ نفر از جوانان فارغ التحصیل متعهد و متخصص واجد شرایط بومی استان های تهران و البرز را در مشاغل کارشناسی و تکنسین بخش های مختلف سایت مرکزی تهران، بوسیله برگزاری آزمون علمی و مصاحبه های فنی و تخصصی، شناسائی، جذب و به صورت قراردادی جایگزین همکارانی نماید که در شرف بازنشستگی هستند.
متقاضیان واجد شرایط بر طبق شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی گروه صنعتی ایران خودرو، می توانند از تاریخ فردا ۸ تا ۱۸ آبان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدام قراردادی ایران خودرو اقدام نمایند.




منبع:

1399/08/07
23:40:28
5.0 / 5
1000
تگهای خبر: سازمان , سایت , صنعت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog