پرتو بلاگ
رییس مركز فناوری اطلاعات و شبكه علمی دانشگاه آزاد خبر داد

استقبال گسترده دانشجویان از سامانه انتخاب محل امتحانات آخر ترم

استقبال گسترده دانشجویان از سامانه انتخاب محل امتحانات آخر ترم

به گزارش پرتوبلاگ رئیس مركز فناوری اطلاعات و شبكه علمی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق اندازی سامانه انتخاب امتحانات آخر ترم دانشجویان این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: تابحال بیشتر از ۲۳ هزار نفر از دانشجویان در این سامانه ثبت نام قطعی كردند و ۱۰۰ هزار دانشجو هم در مرحله ثبت نام هستند.


مسعود همتی در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب به تشریح جزئیات سامانه انتخاب محل امتحانات آخر ترم دانشجویان دانشگاه آزاد پرداخت و اظهار داشت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، رفاه حال دانشجویان و پیشگیری از سفرهای دانشجویان بین استان ها و شهرها؛ سامانه ای به آدرس http: //azmoon99.iau.ac.ir در دانشگاه آزاد افتتاح شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشجویانی که محل زندگی آنها با محل تحصیلشان تقاوت دارد می توانند با ثبت نام در سامانه فوق در محل سکونت یا شهرهای خود امتحان آخر ترم بدهند.
رییس مرکز فناوری اطلاعات و شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تا ظهر امروز ۱۰۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با رفتن به سامانه فوق در مرحله ثبت نام در این سامانه هستند.
همتی همینطور تصریح کرد: طی دو روز گذشته بیشتر از ۲۳ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با رفتن به سامانه فوق به صورت قطعی ثبت نام خویش را برای تعیین محل آزمون خود انجام داده اند. ازاین رو درخواست ما از دانشجویان این است ثبت نام خویش را در سامانه تکمیل و قطعی کنند و دانشجویانی هم که هنوز ثبت نام نکردند با رفتن به این سامانه هرچه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.



1399/03/23
20:17:10
5.0 / 5
1694
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , فناوری , فناوری اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog