پرتو بلاگ
از سوی فرهنگستان علوم بررسی می شود

تحولات آموزش عالی در عصر كرونا

تحولات آموزش عالی در عصر كرونا

وبینار تحولات آموزش عالی در عصر كرونا روز دوشنبه، 10 آذر ماه برگزار می گردد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم میزگردی با عنوان "تحولات آموزش عالی در عصر کرونا: چالش ها و فرصت ها" برگزار می نماید. در این میزگرد بحران ناشی از کووید-۱۹ در آموزش عالی دنیا و ایران توضیح داده می شود و به تحولاتی که مناسب می باشد برای مقابله با این بحران در آموزش عالی کشور صورت گیرد، پرداخته می شود. همینطور چالش ها و فرصت های بوجود آمده مورد بحث و گفتگو قرار گرفته و راهکارهای ممکن مطرح می شود.
در این میزگرد که به صورت وبینار برگزار می شود، دکتر رضا فرجی دانا، استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران و عضو وابسته فرهنگستان علوم، دکتر حسین قناعتی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر اتاق فکر کرونای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر علی اکبر صبوری، استاد ممتاز دانشگاه تهران، دکتر عبدالرضا سیم چی، استاد دانشگاه صنعتی شریف و دکتر حسین معماریان، استاد دانشکده فنی دانشگاه تهران، عضو وابسته فرهنگستان علوم و رئیس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی حضور دارند.
بنا بر اعلام روابط عمومی فرهنگستان علوم، این وبینار، روز دوشنبه دهم آذر ماه جاری از ساعت ۱۴: ۳۰ الی ۱۶: ۳۰ برگزار می گردد.




منبع:

1399/09/06
19:41:22
5.0 / 5
701
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , درمان , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog