پرتو بلاگ
به دلیل شرایط كرونا در دو دانشگاه انگلیسی صورت گرفت؛

تغییر شرایط قبولی دانشگاه برای كاهش استرس دانشجویان

تغییر شرایط قبولی دانشگاه برای كاهش استرس دانشجویان

دانشگاه ˮساریˮ انگلیس برای سال تحصیلی آینده، شرایط ورود به دانشگاه را برای اغلب دانشجویان متقاضی دوره ˮکارشناسی ˮ می کاهد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از بی بی سی، با عنایت به این که دانشجویان هم اکنون شرایط تحصیلی جدیدی را به علت کرونا سپری می کنند و صدمه هایی هم در این دوران دیده اند، دانشگاه "ساری" انگلیس شرط نمرات را کاهش داده است.
این دانشگاه برای کاهش فشار و استرس وارده به دانشجویان دوره کارشناسی، شرط قبولی با نمرات را کاهش داده تا دانشجویان با کسب نمرات پایین تر هم به تحصیل خود ادامه دهند.
دانشگاه ساری دومین موسسه آموزش عالی است که طی هفته گذشته دست به چنین اقدامی زد.
این در شرایطی است که دولت انگلیس اعلام نموده برنامه هایی را برای نحوه مدیریت فشار و استرس در دانش آموزان این کشور منتشر خواهد نمود.
"لیزی باروز" از مدیران دانشگاه ساری اظهار داشت: ما هم اکنون این اقدام را برای کاهش فشار و اضطراب متقاضیان سال جاری انجام میدهیم. چونکه این دانشجویان با اختلال مداوم و عدم اطمینان در مورد امتحانات و ارزیابی یادگیری خود مواجهند.
وی افزود: با برداشتن این گام، ما می توانیم در شرایط فعلی که دانشجویان به علت کرونا با صدمه های ناعادلانه ای مواجهند، شرایط راحت تری را برای آنها ایجاد نماییم.
دانشگاه بیرمنگام هم دیگر دانشگاه انگلیسی است که شروط ورود به دانشگاه را می کاهد.




منبع:

1399/09/16
13:44:56
5.0 / 5
587
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog