پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه علوم پزشكی ایران تاكید كرد

لزوم بازبینی برنامه های آموزشی دانشجویان علوم پزشكی

لزوم بازبینی برنامه های آموزشی دانشجویان علوم پزشكی

به گزارش پرتوبلاگ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر لزوم بازبینی برنامه های آموزشی دانشجویان علوم تصریح کرد و اظهار داشت: علاوه براین باید برنامه های آموزش مجازی اساتید را هم ساماندهی نماییم.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا؛ دکتر جلیل کوهپایه زاده در جلسه بررسی چالش های آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار نمود: باید در زمینه کیفیت عرضه آموزش های مجازی دقت بیشتری شود و زیر ساخت های لازم توسعه یابد.
وی ضمن اشاره به ظرفیت مرکز آزمون مجازی دانشکده پزشکی علوم پزشکی ایران بیان نمود: به منظور اعتبار بخشی آزمون ها در دوران کرونا، از پتانسیل این مرکز برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری - الکترونیک استفاده گردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران وضعیت آموزش های مجازی در این دانشگاه را در مقایسه با ترم پیش بهتر دانست و اضافه کرد: البته هنوز مشکلات مختلفی در این حوزه وجود دارد، بنابراین باید در فرصت باقی مانده، کوریکولوم های آموزشی مورد بازبینی قرار بگیرد. همینطور برگزاری کلاس های آنلاین و حضور اساتید ساماندهی گردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای عرضه آموزش های مجازی مجانی به دانشجویان ضروری می باشد، اظهار داشت: به منظور ارتقاء توانمندی اساتید هم در استفاده از نرم افزار LMS، پکیج های آموزشی ویژه تهیه شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، به قول وی، نظارت بر فرایند آموزشی، بررسی وضعیت پاویون ها، تأمین تجهیزات حفاظت فردی برای حضور دانشجویان بالینی، برنامه ریزی برای گذراندن دوره های کارورزی دانشجویان، انجام سریع امور در ارتباط با فارغ التحصیلی دانشجویان، تکمیل زیر ساخت های فناوری برای برگزاری آموزش ها و آزمون های مجازی، بهره برداری از فضای بیمارستانهای تازه تاسیس در جهت ارتقاء توانمندی دانشجویان و ارزیابی عملکرد اساتید از مهمترین مواردی است که باید در دانشگاه علوم پزشکی ایران مورد توجه قرار بگیرد.




منبع:

1399/09/24
14:01:41
5.0 / 5
537
تگهای خبر: آنلاین , الكترونیك , پزشكی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog