پرتو بلاگ

فردا آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد

فردا آخرین مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون ارشد

پرتوبلاگ: مهلت ثبت نام پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، برمبنای سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی 1399 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا اختتام می پذیرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، برمبنای اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته جهت شرکت در مرحله پذیرش برمبنای سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همین طور دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام برای در پذیرش دوره کارشناسی ارشد برمبنای سوابق تحصیلی، ثبت نام و انتخاب رشته کنند.
ثبت نام و انتخاب رشته جهت شرکت در مرحله پذیرش بر طبق سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از روز سه شنبه ۲۵ آذر شروع شده تا آخر وقت فردا یکشنبه مورخ ۳۰ این ماه ادامه دارد.
ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و بوسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزس کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می شود.
اصلاحات دفترچه پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد برمبنای سوابق تحصیلی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ از طرف سازمان سنجش آموزش کشور منتشر گردید.
با توجه به این که پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می گیرد، متقاضیان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۶۱۰/۰۰۰ (ششصد و ده هزار) ریال بعنوان وجه ثبت نام در این مرحله نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیانی که در این مرحله پذیرفته شوند، در صورتیکه پذیرفته شده نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ باشند، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و این دسته از متقاضیان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خودرا ندارند.
رشته های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی نیز به همراه رشته های سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته درج شده است. پس متقاضیان رشته های این دانشگاه می بایست کدرشته محلهای مربوط به این دانشگاه را به همراه سایر کدرشته محلها در فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود درج نمایند و لازم نیست اقدام جداگانه ای در این خصوص انجام دهند.
اگر فردی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ثبت نام نموده و در این مرحله نیز متقاضی ثبت نام برای رشته های پذیرش برمبنای سوابق تحصیلی شود و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرد در صورتیکه تمایل به انصراف از شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ داشته باشد به شرط ارائه درخواست حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر هزینه ثبت نام به وی عودت داده می شود. بدیهی است این افراد از پروسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ حذف خواهند شد.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http: //darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خودرا به همراه مستندات لازم ثبت کنند.
بعد از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند بعد از دریافت شماره و کدرهگیری بوسیله پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http: //rahgiri.sanjesh.orgوارد و از آخرین وضعیت درخواست خود باخبر شوند.




منبع:

1399/09/29
22:36:56
5.0 / 5
556
تگهای خبر: الكترونیك , اینترنت , خدمات , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog