پرتو بلاگ

آغاز ثبت نام در دو آزمون تخصصی وزارت بهداشت از امروز

آغاز ثبت نام در دو آزمون تخصصی وزارت بهداشت از امروز

زمان ثبت نام دو آزمون دستیاری فوق تخصصی و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از امروز شروع شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، داوطلبان از امروز تا روز شنبه ۱۳ دی ماه می توانند برای ثبت نام در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس Sanjeshp.ir اقدام نمایند.
همین طور دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) امروز و همزمان با ثبت نام انتشار یافته و متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.
برمبنای اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط بوسیله ارسال فرم "تماس با ما" اقدام نمایند. پاسخگویی بوسیله تماس تلفنی انجام نخواهد شد.
همین طور ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از امروز شنبه ۶ دی ماه به صورت اینترنتی بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir شروع شده و تا پنجشنبه ۱۱ این ماه ادامه دارد.
برمبنای اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار می گردد.




منبع:

1399/10/07
12:16:07
5.0 / 5
596
تگهای خبر: الكترونیك , اینترنت , پزشكی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog