پرتو بلاگ

زمان برگزاری بیست وچهارمین سمینار آنالیز ریاضی

زمان برگزاری بیست وچهارمین سمینار آنالیز ریاضی

بیست وچهارمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن، خرداد ۱۴۰۰ برگزار می گردد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن با هدف تقویت ارتباط بین اساتید، محققان، دانشجویان و علاقه مندان به شاخه های گوناگون آنالیز ریاضی و همینطور به منظور گسترش مرزهای این بخش از دانش ریاضی و تبادل نظر در زمینه های مختلف آنالیز، فعالیت خویش را از سال ۱۳۵۷ شروع کرده و تابحال به صورت ادواری تشکیل شده است.
بیست وچهارمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن که مقرر بود در ۱۳و ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شود، به دلیل انتشار کرونا در ایام پنجم و ششم خرداد ۱۴۰۰ در گروه ریاضی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قروین و به صورت برخط (آنلاین) برای نخستین بار در تاریخ این سمینار برگزار می شود.
با عنایت به برگزاری برخط این سمینار، شرایطی فراهم گشته است که شرکت کنندگان داخل و خارج از کشور بتوانند در این سمینار شرکت نمایند و بر غنای علمی آن بیفزایند. کمیته برگزاری، ضمن دعوت از محققان، دانشجویان و اساتید گرانقدر جهت شرکت در بیست وچهارمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن، اعلام نموده است که با عنایت به دعوت های به عمل آمده از محققان برجسته بین المللی، تابحال محققان زیر برای سخنرانی اعلام آمادگی کرده اند.

Mohamed Amine Khamsi، University of Texas at El Paso، USA
Amir Moradifam، University of California، Riverside، USA
بنا بر اعلام انجمن ریاضی ایران، فهرست تکمیلی سخنرانان مدعو متعاقبا اعلام خواهد شد.




منبع:

1399/10/21
20:54:48
0.0 / 5
541
تگهای خبر: آنلاین , دانشگاه , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog