پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه اعلام كرد:

تلاش دانشگاه محقق اردبیلی برای جذب دانشجویان خارجی

تلاش دانشگاه محقق اردبیلی برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش پرتوبلاگ اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه محقق اردبیلی به سمت بین المللی سازی دانشگاه است، اعلام نمود: در همین راستا تلاش می نماییم حضور دانشجویان خارجی در رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه افزایش یابد.


عزیز حبیبی در جلسه هیات رئیسه دانشگاه محقق اردبیلی از ثبت نام نخستین دانشجوی خارجی شهریه پرداز در این دانشگاه اطلاع داد و اظهار داشت: این دانشجو اهل نیجریه بوده و در مقطع کارشناسی ارشد رشته مشاوره این دانشگاه تحصیل خواهد نمود.
محمدتقی آل ابراهیم رئیس گروه همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی هم با اشاره به اینکه این دانشجوی اهل نیجریه با مکاتبه با دفتر امور بین الملل دانشگاه برای تحصیل در این دانشگاه درخواست داده بود، اظهار داشت: بعد از مکاتبه با دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دریافت موافقت گروه آموزشی مربوطه، موافقت قطعی دانشگاه برای تحصیل وی صادر شد.

وی اضافه کرد: همینطور پس از مکاتبه گروه همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه با اداره کل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم و دریافت مجوزهای لازم، ویزای ورود به کشور برای این دانشجو دریافت شد و بعد از ثبت نام هم با معرفی دانشگاه از وزارت امور خارجه درخواست اقامت یک ساله برای این دانشجو صورت خواهد گرفت.

ابراهیم آسوکوتی نخستین دانشجوی خارجی شهریه پرداز دانشگاه محقق اردبیلی هم ضمن قدردانی از مسؤلان دانشگاه محقق اردبیلی به جهت جذب و پذیرش وی در این دانشگاه و همینطور انجام کلیه امور ثبت نامی وی در یک روز، اظهار داشت: بنده برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با بعضی از دانشگاه های ایرانی مکاتبه کردم که دانشگاه محقق اردبیلی در سریع ترین زمان ممکن به بنده پاسخ داد.

وی ضمن اشاره به وجود اطلاعات جامع در بخش انگلیسی سایت دانشگاه، اظهار داشت: با مطالعه مطالب موجود در این بخش، اطلاعات کافی و تکمیلی را برای حضور در این دانشگاه دریافت کردم.




منبع:

1399/10/30
11:01:11
0.0 / 5
886
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سایت , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog