پرتو بلاگ

امروز آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون ارشد

امروز آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان آزمون ارشد

پرتوبلاگ: مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز اختتام می پذیرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور در ایام ۵ تا ۸ بهمن فراهم شده بود که این امکان بمنظور ارائه تسهیلات بیشتر به افرادی که تا حالا نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، باردیگر تمدید گردید.
بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند و افرادی که قبل از این در آزمون ثبت نام کرده اند تا ساعت ۲۴ امشب شنبه ۱۱ بهمن می توانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همین طور دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند برای ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ایام ۶ و ۷ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می گردد.




منبع:

1399/11/11
13:44:05
0.0 / 5
519
تگهای خبر: اطلاعات , دانشگاه , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog