پرتو بلاگ

تشكیل كارگروه ویژه جهت بررسی مشكلات دانشجویان دكتری دانشگاه آزاد

تشكیل كارگروه ویژه جهت بررسی مشكلات دانشجویان دكتری دانشگاه آزاد

به گزارش پرتوبلاگ مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل کارگروه ویژه به منظور بررسی مشکلات دانشجویان دکتری اطلاع داد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر محمد علی اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به ابلاغ دستورالعمل «متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز/ دفاع رساله های دکتری تخصصی» به واحدهای دانشگاهی، اظهار نمود: پیرو جلسه ای که روز ۲۹ دیماه تعدادی از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر طهرانچی داشتند، ریاست دانشگاه بعد از استماع سخنان، دغدغه ها و انتقادات دانشجویان نسبت به موضوعات در ارتباط با پیش دفاع و عرضه مقاله و جمع بندی مطالب مطرح شده، دستور تشکیل کارگره ویژه ای را صادر کردند.
وی افزود: در این راستا کارگروهی متشکل از مدیران کل پژوهشی و تحصیلات تکمیلی معاونت های «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» مأموریت یافتند تا مشکلات دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی شد. بعد از بررسی جلسات متعدد، در نهایت متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز/ دفاع رساله های دکتری تخصصی تهیه و تنظیم و به واحدهای دانشگاهی ابلاغ گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبری اضافه کرد: دانشجویانی که در نخستین دوره پیش دفاع متمرکز، کفایت دستاوردهای علمی را دریافت نکرده اند، می توانند نسبت به اصلاحات رساله طبق نظر هیأت تخصصی اقدام نموده و بعد از تأیید مدیر هیأت تخصصی، مطابق با شرایط بخشنامه های سال ورود خود (داشتن مقاله موظفی دفاع) بعد از ثبت نام نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و بدون پرداخت شهریه، تا ۳۱ بهمن ۱۴۰۰ از رساله خود دفاع کنند، در غیر این صورت باید در پیش دفاع متمرکز بعدی شرکت نمایند.
وی تاکید کرد: تاریخ های درج شده در بخشنامه مذکور غیرقابل تمدید بوده و دانشجویان حائز شرایط جهت استفاده از این شرایط این متمم بخشنامه باید تا پیش از تاریخ های اعلام شده، اقدام نمایند و ملاک عمل برای تمامی واحدهای دانشگاهی، بخشنامه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۷ و متمم ابلاغی جدید است.




منبع:

1399/11/20
22:12:47
0.0 / 5
634
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , دستاورد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog