پرتو بلاگ

زمان تكمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دكتری

زمان تكمیل فرم خوداظهاری داوطلبان آزمون دكتری

داوطلبان آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ششم اسفند ماه می توانند فرم خوداظهاری مبتلا شدن به کرونا را تکمیل کنند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰، بامداد روز جمعه مورخ ۱۵ اسفند ماه جاری برگزار می گردد و کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
سازمان سنجش آموزش کشور در این راستا اعلام نمود: به منظور عرضه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.
بر این اساس، متقاضیانی که علایم بیماری آنها به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز چهارشنبه ششم تا روز جمعه هشتم اسفند ماه با رفتن به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی در خصوص مبتلا شدن به کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش در خصوص مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند برپایه دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده صرفا در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می شود.
بر مبنای اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، همه متقاضیان آزمون دکتری لازم است از روز سه شنبه ۱۲ اسفند سال ۹۹ به سامانه خوداظهاری مبتلا شدن به کرونا به آدرس https: //salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.




منبع:

1399/12/05
13:45:24
0.0 / 5
565
تگهای خبر: اطلاعات , خدمات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog