پرتو بلاگ

اعلام جزئیات پذیرش در مقطع دكتری دانشگاه معارف

اعلام جزئیات پذیرش در مقطع دكتری دانشگاه معارف

پرتوبلاگ: ثبت نام برای پذیرش در رشته های دکتری دانشگاه معارف شروع شده و روز 19 فروردین سال 1400 اختتام می یابد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه معارف اسلام اعلام نمود که برای نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ (ترم بهمن ۱۴۰۰) بوسیله آزمون ورودی اختصاصی دکتری از میان (برادران و خواهران طلبه )ویژه طلاب حوزه های علمیه در رشته های زیر در دوره روزانه (تحصیل رایگان) دانشجو می پذیرد.
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، حداکثر سن۴۰ سال، نداشتن سوءپیشینه کیفری، سوابق سوءاخلاقی، سیاسی و عقیدتی به تشخیص مراجع ذی صلاح، نداشتن منع قانونی برای ادامه تحصیل از نظر مراجع ذی صلاح همچون اداره نظام وظیفه، توانایی جسمی و روحی لازم جهت تدریس در دانشگاه متناسب با رشته انتخابی و عدم استخدام در ارگان ها و یا سازمان های دولتی از شرایط عمومی پذیرش دکتری عنوان شده است.
بر این اساس اعضاء رسمی هیأت علمی گروه های معارف اسلامی و اساتید حق التدریس گروه های معارف اسلامی به شرط داشتن گواهینامه تدریس ۳ ساله از معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی (مشروط بر اینکه در ۲ ترم گذشته تدریس مجاز داشته باشند) از داشتن شرط سنی، مستثنی است.
داشتن مدرک تحصیلی در رشته مربوطه، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی و سپردن تعهد محضری به دانشگاه بعد از قبولی در آزمون در خصوص خدمت دو برابر ایام تحصیل در یکی از گروه های معارف اسلامی یا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز همچون شرایط اختصاصی برای پذیرش در آزمون فوق است.
داوطلبان تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و تا اول بهمن ۱۴۰۰ نیز می توانند ارائه اصل مدارک تحصیلی ارائه بدهند.
لازم است متقاضیان گرامی در بازه زمانی ثبت نام برای ثبت نام اینترنتی به سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی در سایت دانشگاه به آدرس www.maaref.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.
کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی توزیع می شود و تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.




منبع:

1399/12/29
13:54:08
0.0 / 5
581
تگهای خبر: اینترنت , پژوهش , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog