پرتو بلاگ

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی

پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی امروز با حضور رئیس این دانشگاه راه اندازی شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی بامداد امروز همزمان با نیمه شعبان و میلاد پربرکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و سال جدید، در حاشیه مراسم افتتاحیه مجازی دبیرخانه علمی مطالعات راهبردی مهدویت با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی گردید.
پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی www.iau.ir دارای خصوصیت های فنی و خدمات مطلوبی است بگونه ای که در آن قابلیت نمایش انواع مدیاهای مختلف همچون متن، تصویر، پادکست های صوتی و ویدیو کلیپ پیشبینی شده است. این پورتال همینطور رابط گرافیکی مطلوب تری را برای مراجعان فراهم نموده و طراحی این پورتال امکان یکسان سازی گرافیکی تمامی سایت های واحدهای دانشگاهی را فراهم می آورد.
در پورتال جدید، تمامی سامانه های خدماتی برپایه مخاطبان متنوع دانشگاه همچون دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی، متقاضیان تحصیل و فارغ التحصیلان طبقه بندی شده و سرویسهای خدمت رسان هر یک از گروه مخاطبان در آن نمایش داده شده است. این امکان سبب شده، با ورود به سایت جدید، دسترسی به تمامی سرویسهای دانشگاه در یک جا در دسترس قرار گیرد.
با عنایت به امکانات موجود در پورتال جدید که هم اکنون بر روی سایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی فعال شده، این توانایی وجود دارد که در فازهای بعدی تمامی واحدهای دانشگاه و سایت های مربوط در این پورتال قرار گیرد.
در پورتال جدید دانشگاه آزاد اسلامی امکان دسترسی صدها هزار کاربر با سطوح دسترسی مختلف وجود دارد و مدیریت واحد تمامی سایت های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در فاز بعدی یکی از اهداف راه اندازی پورتال جدید است.




منبع:

1400/01/13
15:51:34
5.0 / 5
617
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog