پرتو بلاگ
رئیس پارك علم و فناوری اردبیل خبر داد؛

ورود مركز نوآوری انیمیشن اردبیل به بازارهای جهانی

ورود مركز نوآوری انیمیشن اردبیل به بازارهای جهانی

به گزارش پرتوبلاگ رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل اظهار داشت: مرکز نوآوری انیمیشن اردبیل با تولید محصولات متنوع تلاش دارد تا وارد بازارهای جهانی شود.



حبیب ابراهیم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: از سال قبل با راه اندازی مرکز نوآوری انیمیشن و بازی های رسانه ای در استان اردبیل تلاشی جدی در تولید و عرضه محصولات متنوع در این بخش با تلاش جوانان نوآور شروع شده که امیدواریم این تولیدات علاوه بر نیاز بازار استان، نیاز کشورهای همسایه را هم تأمین کند.
وی به فعالیت ۴۷ نفر اعضای ثابت و هنرجویان در این مرکز اشاره نمود و اظهار داشت: هر چند فعالیت پراکنده ای را در این عرصه از یک دهه پیش شاهد بودیم اما با راه اندازی مرکز نوآوری انیمیشن و بازی های کامپیوتری از سال قبل تلاش بر این است تا شرایطی مساعد در تولید محصولات متنوع در این بخش با پشتیبانی و مانع زدایی ها از جانب مسؤلان و متولیان امر فراهم آید.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تولید انیمیشن را یکی از تولیدات مولد و ثروت آفرین در سطح دنیا اعلام نمود و اضافه کرد: در کنار جذابیت و وجود طرفداران بیشمار در این هنر صنعت عظیم، جوانان خلاق و نوآور استان تلاش می کنند تا در این مرکز محصولات فرهنگی و هنری ارزشمندی را به بازارهای داخلی و حتی خارجی ارائه نمایند که در چند سال آینده خبرهای خوشحال کننده ای را از این مرکز خواهیم شنید.
ابراهیم پور خاطرنشان کرد: در کنار اعطای مجوزهای قانونی برای فعالان این بخش، تسهیل گری در پشتیبانی از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در راه اندازی مجموعه های تولیدی در این بخش مورد توجه قرار گرفته و ما سال جاری در پارک تلاش می نماییم در کمترین زمان صدور مجوزها را انجام داده و شرایط مساعدی را برای پشتیبانی از فعالان این بخش به وجود آوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در راه تولید تلاش و تلاشمان در پارک بر این است تا از شرکتهای دانش بنیان در تقویت مسیر تولید با نوآوری و فناوری های نوین حمایتی راستین داشته باشیم تا در کنار افزایش شرکتهای دانش بنیان و واحدهای فناور بتوانیم تولیدات با ارزش افزوده بیشتری را در این عرصه شاهد باشیم.


منبع:

1400/01/20
12:06:23
5.0 / 5
684
تگهای خبر: بازی , جهان , دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog