پرتو بلاگ
توسط یك دانشگاه در آمریكا انجام می شود

عرضه مدرك لیسانس به زندانیان!

عرضه مدرك لیسانس به زندانیان!

به گزارش پرتوبلاگ دانشگاه آمریکایی ˮجورج تاونˮ( Georgetown) در اقدامی جالب، امکان دریافت مدرک کارشناسی را برای بعضی از زندانیان یک زندان فراهم می آورد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از سی ان ان، این دانشگاه اعلام نمود که این برنامه جدید به بعضی از زندانیان زندان مریلند اجازه می دهد مدرک کارشناسی خویش را در زندان دریافت نمایند.
مقرر است ۲۵ دانشجوی نخست این طرح ۵ ساله، در پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی انتخاب شوند.
در انتهای این طرح هم حداقل ۱۲۵ زندانی از زندان های مریلند مدرک کارشناسی خویش را از این دانشگاه خصوصی دریافت خواهند کرد.
"مارک هوارد"، مدیر این برنامه اظهار داشت: تحقیقات زیادی نشان داده که آموزش در زندان ها، هزینه ها را می کاهد، جوامع را ایمن تر می کند و زندگی زندانیان و خانواده های آنها را بهبود می بخشد.
وی افزود: ما معتقدیم، افراد زندانی از ارزش و پتانسیل بالایی برخوردار می باشند و انتظار داریم که برنامه ما به آنها کمک نماید تا رشد و شکوفایی کافی داشته باشند.


"هوارد" اضافه کرد: فرصت کسب تحصیلات عالی، زمینه را برای بازگشت افراد زندانی به دنیای بیرون و منابعی که برای دست یافتن به ثبات مالی نیاز دارند، هموار می کند.
این برنامه با یک گرنت سه ساله یک میلیون دلاری از جانب یک بنیاد خیریه تأمین مالی شده است.
نکته جالب این است که دقیقا مانند روند پذیرش دانشجویان معمولی، پذیرش زندانیان هم کاملا رقابتی خواهد بود و متقاضیانی با مدرک دیپلم امکان شرکت در این برنامه را خواهند داشت.
"هوارد" در نهایت اظهار داشت: ما امیدواریم این برنامه تاثیرات مثبت و قدرتمندی در زندگی زندانیان داشته باشد تا هنگام بازگشت از زندان، از موانع و برچسب هایی که جامعه به آنها می زند، عبور کنند.



1400/01/26
18:05:51
5.0 / 5
784
تگهای خبر: تحقیقات , دانشگاه , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرتو بلاگ Parto Blog