پرتو بلاگ

زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری به تعویق نمی افتد

زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری به تعویق نمی افتد

به گزارش پرتوبلاگ معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای اعلام نمود آزمون ارتقاء دستیاری در موعد مقرر و در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود؛ چونکه در صورت تاخیر در برگزاری این آزمون، صدمه زیادی به آموزش پزشکی وارد می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر علی اکبر حق دوست در نامه ای معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی در مورد استعلام زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه اعلام نمود: آزمون های ارتقاء دستیاری و گواهینامه در موعد مقرر و در تاریخ های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می گردند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نامه یادآور شده است که با عنایت به اهمیت کلیدی حفظ کیفیت نظام آموزشی، محافظت از ترتیب بهم پیوسته ارزشیابی های آموزش بالینی: ارتقاء/ گواهینامه و دانشنامه، مبحث بسیار ضروری ورود بهنگام فارغ التحصیلان بالینی به نظام سلامت و عرضه خدمات بالینی بخصوص در شرایط بحرانی کنونی از اهمیت حیاتی برخوردار می باشد.
وی افزود: هر گونه تاخیر در مجموعه آزمون های ارتقاء/ گواهینامه و دانشنامه منجر به صدمه جبران ناپذیر به عرضه خدمت در نظام سلامت، مراکز آموزشی درمانی و سایر بیمارستان های کشور و همینطور اختلال جدی در چرخه آموزش آکادمیک و بالینی دستیاران و تأمین اعضای هیات علمی برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، حق دوست تصریح کرد: با عنایت به بررسی کلیه جوانب همچون موارد پیش گفت و دریافت مشورت های لازم تاکید می شود آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه در تاریخ های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت سراسری و برپایه مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار خواهند شد.



1400/02/01
21:53:12
5.0 / 5
553
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , دانشگاه , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog