پرتو بلاگ

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

پرتوبلاگ: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر باردیگر و تا 12 اردیبهشت ماه جاری تمدید گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، برمبنای اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، برای متقاضیانی که هنوز موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر نشدند، مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری تمدید گردید.
همین طور با توجه به این که محل استقرار ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها در مراکز استان است پس محل خدمت تمامی پذیرفته شدگان این دستگاه در شغل های کارشناس برنامه ریزی ارتباطات و مخابرات و کارشناس برنامه ریزی فناوری اطلاعات (کد شغل محل های ۱۴۶۴۰ تا ۱۴۶۶۳) صرفاَ در مراکز استان های مربوط است.
محل خدمت شغل محل های ۱۳۹۰۹ تا ۱۳۹۱۸ مربوط به سازمان فضایی ایران نیز از «تهران ـ تهران» به «تهران ـ ستاد تهران» تغییر می یابد.
داوطلبان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http: //sanjesh.org/ انتشار یافته است، در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام نمایند.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نموده است که باتوجه به مجوز های صادره و در امتداد اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه های اجرائی برگزار می شود.




منبع:

1400/02/06
15:38:34
5.0 / 5
532
تگهای خبر: اطلاعات , سازمان , فضا , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog