پرتو بلاگ
معاون آموزشی وزارت علوم:

ملاك ارزیابی دانشجویان نباید به امتحان اختتام ترم منوط شود

ملاك ارزیابی دانشجویان نباید به امتحان اختتام ترم منوط شود

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید براینکه ملاک ارزیابی دانشجویان ذنباید به امتحان اختتام ترم منوط شود، اظهار داشت: اساتید باید در طول ترم ارزیابی مستمری از دانشجویان داشته باشند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در آئین سنا (بزرگداشت مقام شامخ معلم ) و آئین ناب (نکوداشت استعدادهای برتر) اظهار داشت: خوشبختانه در دوران شیوع ویروس کرونا با توانمندی موجود در دانشگاه ها و کوشش های صورت گرفته آموزش در دانشگاه ها تعطیل نشد.
وی با اعلان اینکه تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد دانشگاه های کشور در شروع کرونا زیرساخت های لازم را برای آموزش های الکترونیکی داشتند، اضافه کرد: خوشبختانه با کوشش های شبانه روزی همکاران ما در دانشگاه های مختلف این زیرساخت ها در دانشگاه ها فراهم و آموزش ها در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کرد.
دکتر خاکی صدیق دانشگاه سمنان را همچون دانشگاه های موفق در برگزاری کلاس های آموزشی بصورت مجازی برشمرد و اظهار داشت: هر چند مشکلات زیرساختی دراین زمینه وجود دارد اما خیلی از دانشگاه ها درباب آموزش های مجازی وضع مطلوبی دارند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی همین طور از تصویب نظام نامه آموزش الکترونیکی آگاهی داد و اشاره کرد: با تصویب این نظام نامه از تجربیات و زیرساخت های مهیا شده در دوران پساکرونا هم بهره خواهیم برد.
معاون آموزشی وزارت علوم اشاره کرد: ملاک ارزیابی دانشجویان نباید به امتحان اختتام ترم منوط شود بلکه ارزیابی مستمر در طول ترم از اهیمت ویژه ای برخوردارست و اساتید باید به این مساله توجه داشته باشند.



1400/02/30
10:50:52
5.0 / 5
770
تگهای خبر: الكترونیك , دانشگاه , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog