پرتو بلاگ
نماینده دانشگاه بصره:

با كمك دانشگاه امیركبیر رشته های جدیدی در مقاطع تحصیلات تكمیلی راه اندازی می نماییم

با كمك دانشگاه امیركبیر رشته های جدیدی در مقاطع تحصیلات تكمیلی راه اندازی می نماییم

پرتوبلاگ: در جلسه ای که با حضور مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام شد نحوه همکاری آموزشی این دانشگاه با دانشگاه بصره مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر امیر گل رو مدیر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه بررسی همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه بصره اظهار داشت: دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و بصره بسیار مشتاق به همکاری مشترک هستند که برای تحقق این امر باید برنامه ریزی صورت گیرد.
وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای تجهیزات و زیرساخت های علمی و آموزشی بسیار قوی است که می تواند دراین زمینه ها با دانشگاه بصره همکاری کند.
مدیر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: موارد همکاری مشترک دو دانشگاه طی هفته های آتی در قالب جلسات مجازی پیگیری خواهد شد.
دکتر گل رو اشاره کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر می تواند در حوزه تبادل استاد و دانشجو، تجهیز آزمایشگاه و کارهای علمی و آموزشی با دانشگاه بصره همکاری کند. همین طور لازم است برای پیگیری ارتباط میان دو دانشگاه دفتر مشترک نیز راه اندازی شود.
مدیر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: این دانشگاه در حوزه همکاری مشترک با دانشگاه بصره بسیار جدی است و لازم است با برنامه ریزی دقیق زمینه همکاری بین دو دانشگاه تعیین شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، دکتر ماجد نماینده دانشگاه بصره نیز در این نشست اظهار داشت: بعد از تعیین زمینه همکاری مشترک دو دانشگاه لازم است برای پیگیری برنامه ها نمایندگان دو دانشگاه تعیین شوند.
وی ادامه داد: در حال حاضر این دانشگاه با دانشگاه های فردوسی مشهد و علوم پزشکی ایران در حال فعالیت مشترک است که امیدواریم به زودی کارهای مشترک با دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز شکل گیرد.
نماینده دانشگاه بصره گفت: ما علاقه داریم که ارتباط علمی و آموزشی گسترده ای با دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم بدین سبب امیداوریم هرچه زودتر در رشته های مهندسی خود از ظرفیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر استفاده نمائیم.
ماجد اضافه کرد: برنامه داریم از اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعنوان اساتید مدعو در این دانشگاه استفاده نمائیم. همین طور برنامه داریم با کمک دانشگاه صنعتی امیرکبیر رشته های جدیدی در مقاطع تحصیلات تکمیلی راه اندازی نماییم.




منبع:

1400/03/12
22:52:25
5.0 / 5
575
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog