پرتو بلاگ

برگزاری دوره های كارورزی در دانشگاه امیركبیر

برگزاری دوره های كارورزی در دانشگاه امیركبیر

به گزارش پرتوبلاگ رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اینکه برگزاری دوره های کارورزی در بعضی دانشکده های این دانشگاه شروع شده است، اظهار داشت: بر طبق این طرح دانشجویان یک سال تحصیل خویش را در صنعت می گذرانند که این روند کمک می نماید تا دانشجویان پس از فارغ التحصیلی سریعتر جذب صنعت شوند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر سید احمد معتمدی در دومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین اظهار داشت: فعالیتهای دانشگاه برپایه برنامه راهبردی انجام می شود و این امر باعث خواهد شد تا زیرساخت های دانشگاه را تقویت نماییم.

وی ادامه داد: برپایه برنامه راهبردی دانشگاه تلاش داریم فعالیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برپایه تقاضای موجود در کشور شکل گیرد تا فارغ التحصیلان این دانشگاه راحتتر جذب بازار کار شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: برپایه برنامه راهبردی ارتقا دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دانشگاه نسل سوم یک اصل است ازاین رو تمام فعالیتهای دانشگاه در جهت این هدف برنامه ریزی شده است.

دکتر معتمدی اظهار داشت: با رسیدن به دانشگاه نسل سوم قادر خواهیم بود نقش آفرینی بیشتری در جامعه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه های درسی مورد بازبینی قرار گرفت تا برنامه های درسی تقاضا محور و کاربردی تر باشند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: مبحث کارورزی دانشجویان مورد توجه قرار گرفته است برپایه آن دانشجویان می توانند یک سال از دوره تحصیل خویش را در صنعت حضور یابند.

دکتر معتمدی اظهار داشت: دوره کارورزی الزامی نیست، اما پیشبینی می شود که این دوره از جانب دانشجویان مورد استقبال قرار گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: تقویت نوآوری در دانشگاه دیگر شاخص برنامه راهبردی دانشگاه است که در این راستا تعداد شرکتهای دانش بنیان دانشگاه از ۱۳ شرکت به بیشتر از ۳۲۰ شرکت افزایش پیدا کرده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر معتمدی اظهار نمود: همینطور مراکز نوآوری تخصصی هم در ۹ دانشکده این دانشگاه به راه افتاده است که امیدواریم بزودی در تمامی دانشکده های دانشگاه مراکز نوآوری راه اندازی نماییم.




منبع:

1400/03/13
11:29:18
5.0 / 5
645
تگهای خبر: دانشگاه , صنعت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog