پرتو بلاگ

آغاز ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته از فردا

آغاز ثبت نام آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته از فردا

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این که ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از فردا شروع می شود، اظهار داشت: این آزمون روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار می گردد.


فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: ثبت نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از فردا یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه شروع می شود. بنابراین متقاضیان می توانند در مهلت مقرر جهت شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org رجوع و برای ثبت نام اقدام نمایند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت نام از راه درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.
زرین خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تا روز یکشنبه ۳۰ خرداد آخر می یابد.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته های امتحانی با آزمون و یا برپایه سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در انتها تصریح کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار می شود.



1400/03/23
22:43:27
5.0 / 5
488
تگهای خبر: سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog