پرتو بلاگ

اعلام جزئیات برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

اعلام جزئیات برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران

به گزارش پرتوبلاگ ثبت نام آزمون صلاحیت حرف های پرستاران از امروز چهارشنبه دوم تیر از راه سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شروع می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران (در سه شغل پرستاری، هوشبری و اتاق عمل) در سال ۱۴۰۰ طبق قوانین ومقررات موجود و مطابق مندرجات این دفترچه برگزار می شود. با عنایت به روند کلی ثبت نام و اعلام نتیجه آزمون به صورت اینترنتی، داوطلبان جهت دریافت کلیه اطلاعات فقط به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی رجوع کنند.
داوطلبان آزمون صلاحیت حرف های پرستاران می توانند از امروز دوم تا دهم تیر با رفتن به سایت فوق و با ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام، جهت شرکت در آزمون نام نویسی کنند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد؛ تاریخ ویرایش مدارک داوطلبان آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران اول تا چهارم مرداد ماه در نظر گرفته شده است.
جهت ثبت نام، داوطلب باید با رفتن به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۹۰۸۵۰۰ ریال اقدام کردهو با دریافت کد پرداخت، مراحل ثبت نام را آغاز کند (مبلغ پرداختی قابل برگشت نیست).
بعد از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک، بلافاصله بعد از فشار دادن دکمه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر می شود و برای افرادی که کد رهگیری دارند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورودبه جلسه صادر خواهد شد. داوطلبان موظفند بعد از صدور کد رهگیری آنرا به همراه نسخه چاپ شده ازفرم ثبت نامشان برای مراحل بعدی آزمون نزد خود محفوظ نگه دارند.
هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از راه پست ویا اتوماسیون دریافت نخواهد شد. همینطور به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثرداده نخواهد شد. بنابراین، داوطلبان ملزم هستند کلیه مدارک اسکن شده خویش را همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال کنند. در صورت عدم ارسال مدارک یا نقص در مدارک، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.
در صورت محرز شدن تقلب و تخلف در درج اطلاعات لازم، در هر مرحله از آزمون قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی شده و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون ها، با داوطلب برخورد خواهد شد.
کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۲ تا روز چهارشنبه ۲۴ شهریور از راه سایت در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به دریافت پرینت کارت خود از روی سایت می باشد.




منبع:

1400/04/02
19:25:15
5.0 / 5
553
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , اینترنت , پزشكی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog