پرتو بلاگ

ابتلای ۱۲۸ داوطلب كنكور به ویروس كرونا

ابتلای ۱۲۸ داوطلب كنكور به ویروس كرونا

به گزارش پرتوبلاگ سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ابتلای 128 داوطلب کنکوری به ویروس کرونا آگاهی داد و اظهار داشت: محل آزمون این داوطلبان در بیمارستانهای تعیین شده توسط وزارت بهداشت انجام خواهد شد.


فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار نمود: سازمان سنجش آموزش کشور بمنظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.
ایشان سپس اضافه کرد: بر این اساس متقاضیانی که علایم بیماری آنها از تاریخ ۲۴ خرداد بصورت قطعی تایید شده بود تا ۱۴ تیر می توانستند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی در خصوص داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش در خصوص مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد: بر طبق خوداظهاری داوطلبان آزمون سراسری در سایت سازمان سنجش تعداد ۱۲۸ داوطلب مبتلا به بیماری کرونا آزمون خواهند داد. محل آزمون این داوطلبان در بیمارستانهای تعیین شده توسط وزارت بهداشت برگزار می شود.
زرین اظهار نمود: باتوجه به مصوب شصت و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آزمون سراسری روز چهارشنبه ۹ تیرماه، پنج شنبه ۱۰ تیرماه، جمعه ۱۱ تیرماه و شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می شود.
وی ادامه داد: بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در بامداد روز چهارشنبه ۹ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در بامداد روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در بامداد روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در بامداد روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان های خارجی در بامداد روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می گردد.
بگفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از روز ۶ تیر ماه بوسیله سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می شود.




منبع:

1400/04/03
15:24:17
5.0 / 5
537
تگهای خبر: پزشكی , خدمات , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog