پرتو بلاگ
در نشست ویدئوكنفرانس رئیس با معاونان و دانشجویان دانشگاه تشریح شد

چگونگی اجرای كارورزی و برنامه های امتحانی در دانشگاه علوم بهزیستی

چگونگی اجرای كارورزی و برنامه های امتحانی در دانشگاه علوم بهزیستی

چگونگی انجام كارورزی در مقاطع مختلف و چگونگی اجرای برنامه های امتحانی دانشگاه علوم بهزیستی بررسی گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر امیرمسعود عرب، رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست با معاونان آموزشی، درمان، فرهنگی – دانشجویی و مدیر آموزش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و تعدادی از دانشجویان و نماینده دانشجویان در انجمن صنفی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن یادآوری این مورد که جایگاه دانشجویان در دانشگاه و پشتیبانی از خواسته های آنان را مهم می داند، اظهار داشت: تمامی اقدامات برای حفظ سلامتی دانشجویان و صدمه کمتر به روند آموزش دانشجویان است و تصمیمات در شرایط فعلی کرونایی کشور، باید با عنایت به منافع اکثریت دانشجویان اتخاذ شود.
وی تصریح کرد: درخواست های دانشجویان اگر با شرایط و قوانین دانشگاه هماهنگ باشد، امکان اجرا دارد.
عرب در ادامه اظهار نمود: اولویت با حفظ سلامتی دانشجویان است و اگر برای اجرای برنامه ای آموزشی یا پژوهشی، دانشجویان مجبور به تردد در تهران و یا شهرهای محل سکونتشان شوند و چون احتمال ابتلای آنان به بیماری کرونا افزایش می یابد، اصلا موافق آن نیستیم و باید آن برنامه به آینده موکول گردد.
رئیس دانشگاه علوم بهزیستی اضافه کرد: دانشجویان می توانند سوال ها و نظرهای خویش را از راه سامانه، تشکل های دانشجویی و یا شورای صنفی مطرح کنند و حتی از همه گروه های آموزشی خواستیم که گروه هایی در فضای مجازی با دانشجویان داشته باشند و مسایل موردی گروه را با هم در بین بگذارند و در مواقع لزوم، مسؤلان دانشگاه هم کمک خواهند کرد.
دکتر آرش میراب زاده، معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی در پاسخ به سئوالی از جانب دانشجویان اظهار داشت: اساتید که امر آموزش را هدایت می کنند، حق دارند که روش انجام امتحانات را هم تعیین کنند و هر سیستم و روشی که استاد صلاح بداند و به آموزش اعلام نماید، مورد تایید بخش آموزش دانشگاه هم است.
او همینطور در مورد عدم شرکت در امتحانات اضافه کرد: دانشجویان برای عدم شرکت در امتحانات، باید مستندات محکمی عرضه بدهند.
دکتر سهیلا شهشهانی پور، مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به اینکه سامانه نوید برای اجرای آزمون های آخر ترم قابل استفاده نیست، اظهار داشت: از سامانه "فرادید" و یا هر روشی که استاد صلاح بداند و به آموزش اعلام نماید، برای اجرای آزمون های آخر ترم استفاده خواهیم کرد.
مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی خاطرنشان کرد: برنامه امتحانات دانشجویان مقطع کارشناسی، از ۱۴ تیرماه به ۲۱ تیرماه تغییر کرده است و زمان برگزاری امتحانات دانشجویان ارشد و دکتری هم به عهده گروه های آموزشی گذاشته شده است تا خودشان هماهنگ کرده و به آموزش اعلام کنند.
شهشهانی پور، در مورد مدت زمان دوره های کارورزی هم اظهار داشت: نمی توانیم میزان ساعتی را که برای کارورزی ها در آیین نامه های آموزشی ذکر شده، تغییر بدهیم.
دکتر حسن شاکری، معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی هم در پاسخ به سئوالی اظهار داشت: سلامتی تک تک دانشجویان برای مسؤلان دانشگاه مهم می باشد و در اوایل اسفندماه ۹۸ برای پیشگیری از گسترش انتشار ویروس و انتقال آن به دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه، سریعا نسبت به تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه ها اقدام شد.
بر مبنای اعلام دانشگاه علوم بهزیستی، دکتر بیژن خراسانی، معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی هم طی سخنانی و در پاسخ به سوال دانشجویان، کارورزی ها، شرایط بیمارستان ها و کلینیک های تحت پوشش دانشگاه به لحاظ سیاست ها و اقداماتی را که برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا اعمال شده است، شرح داد.




منبع:

1399/04/19
22:37:13
5.0 / 5
1745
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , درمان , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog