پرتو بلاگ

زمان و مكان برگزاری آزمون عملی كنكور هنر

زمان و مكان برگزاری آزمون عملی كنكور هنر

به گزارش پرتوبلاگ زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر درآزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، متقاضیان مجموعه رشته­ های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی ­هنر شامل نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای ­تجسمی، طراحی­ پارچه، طراحی­ لباس، طراحی­ صنعتی، کتابت و نگارگری، ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی­ صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه سازی و عکاسی دانشگاه هـا و مؤسسات آموزش عالـی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ باید آزمون عملی بدهند.
آزمون عملی منحصرا از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱ ۹ تیر ۱۴۰۰ حاضر بودند و از تاریخ ۶ تا ۱۲ این ماه علاقه­ مندی خویش را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته ­های تحصیلی مربوط در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام کرده اند، به عمل خواهد آمد.
افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی فوق (در بخش پذیرش با آزمون) شده اند، درصورت تمایل لازم است بعد از اعلام نتایج اولیه با عنایت به دوره هایی که برپایه کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می­ شوند، با رفتن به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر (دهه دوم مرداد ماه) نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون درهر اولویتی که علاقه دارند اقدام نمایند.
متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام نموده اند، باید در زمان اعلام شده در این اطلاعیه کارت آزمون عملی و یا طراحی خویش را از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان پرینت نموده و طبق آدرس و یا توضیحات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی رجوع کنند.
آن دسته از افرادی که با عنایت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته ­های تحصیلی مربوط شده­ اند باید به منظور شرکت در هر یک از مجموعه ­های ذی ربط، نسبت به پرینت کارت برای هر دو مجموعه اقدام نمایند.
افرادی که متقاضی رشته های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نموده و به هر علت موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و یا طراحی از درگاه اطلاع رسانی این سازمان نمی شوند، و همینطور متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به اعلام علاقه ­مندی نشده ­اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، باید با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در ایام دریافت کارت شرکت­ در­ آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون برپایه برنامه زمانی­ اعلام شده، رجوع نمایند.
آزمون طراحی این رشته های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در ۳۱ مرکز استان برگزار می شود که اسامی محل برگزاری در اطلاعیه مورخ ۱۷ مرداد از راه درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
کارت شرکت در آزمون متقاضیان این رشته ها از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ تا پنجشنبه مورخ ۲۱ مرداد از راه درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل پرینت خواهد بود. متقاضیان لازم است، در آزمون عملی رشته های نقاشی، ارتباط تصویری و آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس که بامداد روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد و متقاضیان رشته طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری که پس از ظهرروز جمعه ۲۲ مرداد برگزار می ­شود، شرکت نمایند.
متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت و یا اشکال در کارت شرکت در آزمون می توانند در ایام چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۲۰ و ۲۱ مرداد از ساعت ۸: ۰۰ بامداد تا ۱۲: ۰۰ ظهر و از ساعت ۱۴: ۰۰­ تا ۱۸: ۰۰ بعدازظهر به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون رجوع نمایند. نام شهرستان محل برگزاری آزمون و آدرس باجه های رفع نقص در اطلاعیه مورخ ۱۷ مراداد اعلام خواهد شد.
وسایل مورد نیاز آزمون عملی رشته نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، هنرهای تجسمی، طراحی­ پارچه، طراحی­لباس و طراحی صنعتی: تخته شاسی به ابعاد A۳ مدادهای (رنگی-سیاه -طراحی و اتود) پررنگ و نرم-پاک­کن و تراش-خط کش، گونیای کوچک، پرگار و گیره های­ کاغذی اعلام شده است. طرح های مقدماتی و اتودهای اولیه ارزیابی می ­شود.
وسایل مورد نیاز رشته کتابت و نگارگری: متقاضیان لازم است خودکار، مداد و پاک­کن نرم، تخته شاسی به ابعاد A۳، مدادهای طراحی B۲، B۴ و B۶ را در جلسه آزمون همراه داشته باشند و از الصاق کردن هرگونه کاغذ، کاغذ پوستی و غیره به کار عملی خودداری نمایند.
با عنایت به این که به طرح های مقدماتی و اتودهای اولیه آنها توجه می شود، لازم است متقاضیان آنها را پاک نکنند. رشته های تحصیلی ادبیات نمایشی، بازیگری، طراحی صحنه، نمایش عروسکی، آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه سازی و عکاسی می باشد.



1400/04/26
10:31:21
5.0 / 5
621
تگهای خبر: بازی , جهان , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog