پرتو بلاگ

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

اسامی پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (استعدادهای درخشان) در مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تهران اعلام گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دانشگاه تهران در جهت تحقق رسالت خود در خصوص گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی بخصوص در مقطع دکتری تخصصی از بین پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت معرفی شده از جانب سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق با شرایط و ضوابط مندرج در "شیوه نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی" و دستورالعمل های سازمان سنجش آموزش کشور از راه ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع دکتری مبادرت به پذیرش دانشجو می کند.

ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک از روز دوشنبه سوم خرداد شروع شد و تا روز دوشنبه ۱۰ خرداد ماه ادامه داشت و داوطلبان می توانستند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرس ems۱.ut.ac.ir رجوع و نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند. تاریخ ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون مذکور از روز شنبه ۲۲ خرداد تا روز چهارشنبه مورخ دوم تیر ۱۴۰۰ مطابق با جدول برنامه زمانبندی صورت گرفت.
اسامی پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تهران اعلام گردید. اسامی قبولی های علمی بر مبنای شماره پرونده ثبت نامی در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران قابل مشاهده می باشد.
موعد ثبت نام، همزمان با بیان اسامی پذیرفته شدگان دوره دکتری از جانب سازمان سنجش و به صورت غیرحضوری در اواخر شهریورماه خواهد بود.
بر مبنای اعلام دانشگاه تهران، انجام مصاحبه صرفاً برای داوطلبان یک مرتبه برگزار می گردد و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.
ثبت نام الکترونیکی در هریک از کد رشته محل های معرفی شده از جانب سازمان سنجش، جهت مصاحبه الزامی است و کلیه داوطلبان موظف می باشند در تاریخ های مقرر در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران ثبت نام کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.




منبع:

1400/05/26
16:28:51
5.0 / 5
588
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog