پرتو بلاگ

۸ نوآوری شناختی سرمایه گذار جذب کرد

۸ نوآوری شناختی سرمایه گذار جذب کرد

به گزارش پرتوبلاگ ۸ طرح نوآورانه برای جذب سرمایه انتخاب گردید تا با توسعه محصولات و خدمات این حوزه، دانش و فناوری شناختی توسعه پیدا کند.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از معاونت علمی و فناوری، کمال خرازی مشاور معاون علمی و فناوری در امور توسعه علوم شناختی در «رویداد ملی سرمایه گذاری برین وست ویژه کسب وکارهای حوزه علوم و فناوری های شناختی» با تکیه بر پشتیبانی از شرکتهای فناور و خلاق این حوزه اظهار داشت: علوم شناختی می تواند بعنوان کسب و کار مطرح شود تا با حمایت صندوق ها، ایده ها می توانند به شرکتهای دانش بنیان و خلاق تبدیل شوند تا خدمات خویش را به جامعه عرضه کنند.
در این رویداد ۸ طرح نوآورانه برای جذب سرمایه انتخاب گردید و با توسعه محصولات و خدمات این حوزه، دانش و فناوری شناختی توسعه پیدا کند.
برنامه ملی سرمایه گذاری BRAINVEST با همکاری مشترک ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری گیلان از سال ۱۳۹۹ فعالیت خویش را شروع کرده است. این رویداد سرمایه گذاری بعد از یک سال بعنوان اولین و جدی ترین رویداد سرمایه گذاری ویژه کسب وکارهای شناختی به حساب می آید.
در فراخوان رویداد برین وست، بیش ۶۰ طرح ثبت نام کردند که بعد از چند مرحله ارزیابی در زمینه های سرمایه گذاری، علمی، ۸ تیم موفق به حضور در رویداد، عرضه طرح مقابل نماینده سرمایه گذاران و کوشش برای جذب سرمایه شدند.
در قالب این برنامه ملی، چالش سرمایه شناختی سازمان برگزار شد که نتایج آن عرضه مجموعه ای از ایده ها و طرح های پژوهشی و هم شکل گیری و فعالیت تیم های استارت اپی در زمینه های در رابطه با علم مدیریت شناختی بوده است.
حجم سرمایه گذاری برآورد شده در این برنامه توسط صندوق پژوهش و فناوری گیلان، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و سایر صندوق ها و شرکتهای سرمایه گذاری تأمین خواهد شد.
در برنامه ملی برین وست، تمامی طرح ها از قابلیت جذب سرمایه این صندوق برخوردار خواهند بود. صاحبان کسب وکارهای شناختی می توانند درخواست خویش را برای جذب سرمایه از راه وبسایت این صندوق ثبت کنند.


منبع:

1400/06/06
09:41:07
5.0 / 5
570
تگهای خبر: پژوهش , خدمات , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog