پرتو بلاگ

وضعیت دانشگاه های کانادا برای هفته بازگشایی

وضعیت دانشگاه های کانادا برای هفته بازگشایی

پرتوبلاگ: با نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید، چندین دانشگاه در ایالت انتاریو کانادا، بصورت ترکیبی(مجازی و حضوری) فعالیت خودرا شروع خواهند کرد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، بر این اساس دانشگاه "تورنتو"(Toronto)، دانشگاه "یورک"(York)، دانشگاه "مک مستر همیلتون"(McMaster Hamilton)، دانشگاه "ترنت"(Trent) و دانشگاه لیک هد"(Lakehead) همچون دانشگاه هایی هستند که تلفیقی از رویدادهای مجازی و حضوری را ارائه می دهند.
ارائه برنامه ترکیبی در این دانشگاه ها در حالی مطرح می شود که موارد مبتلاشدن به کووید-۱۹ در ایالت انتاریو کانادا روند صعودی داشته است و دانشگاه ها قوانین واکسیناسیون خودرا باتوجه به شرایط به روزرسانی کرده اند و تعدادی از آنها تزریق واکسن را برای حضور در محوطه دانشگاه الزامی اعلام نموده اند.
دانشگاه "مک مستر" در اطلاعیه ای اعلام نمود: هفته خوش آمدگویی امسال با رویکرد ترکیبی صورت خواهد گرفت و رویدادهای مجازی بالا رفته و تنها تعداد کمی از رویدادها بصورت حضوری خواهد بود.
دانشگاه های کانادا اعلام نموده اند که اگر رویدادی را برگزار کنند، تنها در فضای باز خواهد بود.
دانشگاه لیک هد اعلام نمود که ترکیب کارهای مجازی و حضوری به اسکان طیف وسیعی از دانشجویان کمک خواهدنمود.
دانشگاه ترنت اعلام نمود که در طول تابستان جلساتی را بصورت مجازی برگزار کرده است تا دانشجویان در گروه های کوچک با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این دانشگاه برنامه ریزی کرده تا رویدادهای حضوری را فقط در فضاهای باز برگزار کند.
"نونا رابینسون" از مسئولان دانشگاه ترنت اظهار نمود: ما با داشتن فضای سبز وسیع در محوطه دانشگاه، این امکان را داریم که دانشجویان با خیال آسوده در رویدادهای هفتگی شرکت نمایند.
دانشگاه تورنتو اعلام نمود که در ترم آتی، برای آن دسته از دانشجویانی که در خوابگاه ها و محوطه دانشگاه زندگی می کنند، کارهای حضوری بیشتری را در گروه های کوچک برگزار خوا هد کرد.
در این میان، تعدادی از دانشگاه های کانادا به دانشجویان سال دوم اجازه داده اند که در رویداد خوش آمدگویی امسال شرکت نمایند. چونکه سال قبل به سبب شیوع کروناویروس، امکان حضور آنها در این مراسم وجود نداشت و برای نخستین بار است که این دانشجویان در محوطه دانشگاه حضور پیدا می کنند.
مسئولان دانشگاه دولتی براک نیز اعلام نمودند که برنامه های حضوری و مجازی را پیش خواهند گرفت.
"برد کلارک" مدیر بخش زندگی دانشجویی این دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان ما زمان سختی داشته اند و پاندمی کووید-۱۹ تاثیرات بدی در درس و زندگی آنها داشته است.
وی افزود: ما در دانشگاه براک مسئولیت خودرا در قبال بازگشت مجدد دانشجویان به محوطه دانشگاه به جدیت پیگیری میکنیم و تلاش میکنیم که ایمنی و سلامتی آنها را در اولویت قرار دهیم.
دانشگاه یورک واقع در شمال انتاریو نیز رویداد استقبال از دانشجویان را بصورت حضوری انجام می دهد و برنامه های جامع بهداشتی مختلفی را برای رفاه حال شرکت کنندگان در نظر گرفته است.
گفتنی است، ترم جدید بیشتر دانشگاه های کانادا، ماه جاری شروع می شود.




منبع:

1400/06/16
23:34:25
5.0 / 5
519
تگهای خبر: دانشگاه , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
پرتو بلاگ Parto Blog