پرتو بلاگ
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی تهران خبر داد

آغاز آموزش دانشجویان جدیدالورود دکتری از آبان ماه

آغاز آموزش دانشجویان جدیدالورود دکتری از آبان ماه

به گزارش پرتوبلاگ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه هنوز تا معرفی دانشجویان ورودی جدید دکتری به دانشگاه زمان باقی مانده است، اظهار داشت: این دانشجویان آبان ماه وارد دانشگاه می شوند و درحال برنامه ریزی هستیم تا تعیین نماییم که زمان آغاز به تحصیل آنها در آبان و یا بهمن باشد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، دکتر امیرعلی سهراب پور در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران تجربه دو سال قبل دانشگاه در حوزه آموزش را بسیار پرارزش خواند و خاطرنشان کرد: اصلا نیازی به عجله برای آموزش مجازی نیست چون که قریب به دو سال تجربه غیرحضوری و ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) آموزش را داریم. کلاس های نظری، همگی به صورت مجازی درحال برگزاری است و ضرورتی برای حضور فراگیران نیست.
وی ادامه داد: دانشجویان سال بالاتر هم با برنامه ریزی در فواصل منظم در دانشگاه حضور دارند و هر وقت که لازم باشد می آیند. خوشحالم که تاکید کنم آموزش در این زمان اصلا تعطیل نبوده است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: در مورد دانشجویان دکتری هم تا معرفی ورودی های جدید به دانشگاه زمان مانده است. این دانشجویان آبان ماه وارد دانشگاه می شوند و درحال برنامه ریزی هستیم تا تعیین نماییم آغاز به تحصیل آنها در آبان و یا بهمن باشد.
دکتر سهراب پور با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ دستیار تخصصی و فوق تخصصی و فراگیران دوره های تکمیلی (فلوشیپ) به هیچ عنوان از برنامه های آموزشی عقب نیستند، تصریح کرد: در چند ماه اخیر بیشتر از ۱۰ آزمون بزرگ با پروتکلهای بهداشتی و در بهترین شرایط برگزار شده که مایه افتخار دانشگاه است.




منبع:

1400/06/18
10:15:45
5.0 / 5
430
تگهای خبر: پزشكی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog