پرتو بلاگ

امروز آخر برگزاری سه آزمون علوم پزشکی

امروز آخر برگزاری سه آزمون علوم پزشکی

به گزارش پرتوبلاگ برگزاری آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی پس از ظهر امروز تمام می شود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، برگزاری آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی که از روز گذشته پنج شنبه ۱۸ شهریور ماه در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شروع شده بود، پس از ظهر امروز جمعه ۱۹ شهریور ماه آخر می یابد.
بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، بیشتر از ۱۱ هزار داوطلب در آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی شرکت کردند.
ازاین رو در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد ۲۰۵۰ نفر، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) تعداد ۸۵۰ نفر، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد ۵ هزار و ۳۴۹ نفر، در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد ۲۹۵۵ نفر و در مجموع تعداد ۱۱ هزار و ۲۰۴ نفر شرکت می کنند.
آزمون پیش کارورزی برای دانشجویان پزشکی بامداد و آزمون علوم پایه پزشکی برای دانشجویان پزشکی ساعت ۱۴ بعد ازظهر روز ۱۸ شهریور برگزار شد.
همینطور آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) بامداد روز جمعه ۱۹ شهریور برگزار شد و آزمون علوم پایه دندانپزشکی بعداز ظهر روز جمعه ۱۹ شهریور ساعت ۱۴ بعدازظهر برگزار می گردد.
با عنایت به شرایط حاد کرونا و محدودیت های تردد بین شهری در بعضی استانهای کشور این امکان فراهم گردید که دانشجویان بتوانند در حوزه های امتحانی محل سکونت خود در آزمون شرکت نمایند و این آزمون ها بنابر امکانات دانشگاه به صورت الکترونیک و یا کاغذی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی لازم در سطح دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می گردد.



1400/06/20
21:42:27
5.0 / 5
507
تگهای خبر: الكترونیك , پزشكی , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog