پرتو بلاگ

کلید اولیه سه آزمون جامع علوم پزشکی منتشر گردید

کلید اولیه سه آزمون جامع علوم پزشکی منتشر گردید

پرتوبلاگ: کلید اولیه آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی منتشر گردید.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، برگزاری آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی که از روز پنج شنبه ۱۸ شهریور ماه در دانشگاه های علوم پزشکی کشور شروع شده بود، پس از ظهر روز گذشته جمعه ۱۹ شهریور ماه به پایان رسید.
بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، بیش از ۱۱ هزار داوطلب در آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی شرکت کردند.
کلید اولیه آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.
بدین سبب گزارش، در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد ۲۰۵۰ نفر، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) تعداد ۸۵۰ نفر، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد ۵ هزار و ۳۴۹ نفر، در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد ۲۹۵۵ نفر و در مجموع تعداد ۱۱ هزار و ۲۰۴ نفر در هر سه آزمون شرکت کردند.
باتوجه به شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و محدودیت های تردد بین شهری در بعضی استانهای کشور این امکان برقرار شد که دانشجویان بتوانند در زمینه های امتحانی محل سکونت خود در آزمون شرکت نمایند و این آزمون ها بنابر امکانات دانشگاه بصورت الکترونیک و یا کاغذی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی لازم در سطح دانشگاه های علوم پزشکی انجام شد.




منبع:

1400/06/22
12:27:10
5.0 / 5
592
تگهای خبر: الكترونیك , پزشكی , دانشگاه , سایت
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog